Senaste inläggen
Bokföring av moms ingående/utgående & inbetalt/utbetalt
Hej |
|||
Hur väderar jag mitt företag?Har nu äntligen hittat en person som är lämplig för att gå in som delägare i mitt företag, och jag har sökt ett bra tag! Allt administrativt kan man ju få hjälp med av revisorn, men inte själva priset på halva företaget. (Förutom ett så kallat slaktvärde) Det den eventuella delägaren ska köpa in sig på är ju min kundkrets, kontaktnätet, hemsidan, v... Kategori: Allmänt |
|||
Pris på konsulttjänst
Hej, Kategori: Off Topic |
|||
Mentor Sökes!
Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Behöver ny hemsida
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokföra luncherna?
Hej! |
|||
starta aktiebolag?
Om jag vill starta aktiebolag, och då ska satsa 100 000 kr, låser jag fast dessa pengar eller kan jag rätt snart efter att aktiebolaget startat röra dem (som styrelsen bestämmer). Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Skicka brevpaket antal frimärken/porto betalt? 2-5 pkt/dag?
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Bokföra årets sista skatt?
Hej, |
|||
Julgåva - skänka pengarVi har som julgåva till våra anställda gett dem möjligheten att välja vart företaget skall skänka 300 kronor per anställd. Bokför jag detta som vilken julgåva som helst med ett värde under schablonen 400 kronor? Är det avdragsgilt? |
|||
Samarbetspartner
hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Avyttring inventarie
Hej! |
|||
Internet baserad Affärsidé, vad tycker ni om denna?
Halloj alla Företagare, (obs. mycket text... men kan vara kul att läsa.) Kategori: Affärsidéer |
|||
Företagskonto, vad rekomenderas?
Mitt företag kommer vara en enskild firma som sysslar med återförsäljning av begagnade varor. Det enda jag i dagsläget VET att jag behöver för att sköta detta är: Kategori: Allmänt |
|||
Leasa bil
Behöver goda råd. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Baby grossist.
Leter efter fler babygrossister till mitt nystartade e-handel butik, är redan i kontakt med babygrossisten.nu så dem behöver ni inte namnge🙂.. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Knappca. 1832 st fördelade 582 vita, 329 olika färger, 234 bruna och beige, 129 mest tygknappar, 286 svarta, 272 grågröna och svartaFrån 1940 talet och fram till slutet av -80talet. Minst 12000:- eller bud. Som företagare kan man köpa som korttidsinventarie för hlavt basbelopp. Detta är en unik samling, mycket spännande . Snittpris vid 12´ är 6.55. Kategori: Till salu |
|||
Internetbutik för spelrelaterat innehåll
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
företagsnamn?
hej jag har ett litet företag som sysslar med däck men jag har svårt att komma på något bra namn... Kategori: Feedback |
|||
Första årsbokslutet, antal frågor
Hej allihop, |
|||