Senaste inläggen
Jävig advokat?
Hej snabb fråga. |
|||
Trådlöst internet
Hej på er alla! Kategori: Inköp |
|||
Har betalat ut för lite lön och för mycket skatt! Hu gör jag nu???
:'( |
|||
Dags att ge sig in i hälsobranschen
Kategori: Affärsidéer |
|||
jag vill starta ett åkeri företag men vill ha hjälp om allt🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföringsprogram olika typer ??
Har läst en om bokföringsprogram på nätet och även i böcker och kommit fram till det verkar underlätta en hel del och vara tidsbesparande. 8) |
|||
Få tillbaka eller betala på skatten ?
Satt just och tittade på balansrapporten jag fått och blev väldigt fundersam. |
|||
Funderar på att starta eget har många frågor börjar med några
Kategori: Affärsidéer |
|||
hjälp hyra lokal
Jag har funderat på att hyra en lokal på en köpcenter som då ska vara en cafeteria men jag har några frågor som jag vill ha svar på. Kategori: Off Topic |
|||
Försäkringskassan (och andra organisationer)
I min värld har jag oerhört svårt att förstå att det skall ta så lång tid att "handlägga" ett ärende som det kan göra hos t.ex. Försäkringskassan eller A-kassan. Det allra mesta är standardärenden, på standardblanketter. Inte sällan är det inmatat via Internet och ligger färdigt i datasystemet. Kategori: Off Topic |
|||
Vilket bokföringsprogram använder du?
För- och nackdelar med detta? |
|||
Bonusgåva
Om en kund handlar mycket varor under en kortare tid. Får man lov att ge denna en bonusgåva, men inte erbjuda det till andra? |
|||
Bokföring av moms ingående/utgående & inbetalt/utbetalt
Hej |
|||
Hur väderar jag mitt företag?Har nu äntligen hittat en person som är lämplig för att gå in som delägare i mitt företag, och jag har sökt ett bra tag! Allt administrativt kan man ju få hjälp med av revisorn, men inte själva priset på halva företaget. (Förutom ett så kallat slaktvärde) Det den eventuella delägaren ska köpa in sig på är ju min kundkrets, kontaktnätet, hemsidan, v... Kategori: Allmänt |
|||
Pris på konsulttjänst
Hej, Kategori: Off Topic |
|||
Mentor Sökes!
Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Behöver ny hemsida
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokföra luncherna?
Hej! |
|||
starta aktiebolag?
Om jag vill starta aktiebolag, och då ska satsa 100 000 kr, låser jag fast dessa pengar eller kan jag rätt snart efter att aktiebolaget startat röra dem (som styrelsen bestämmer). Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Skicka brevpaket antal frimärken/porto betalt? 2-5 pkt/dag?
Hej, Kategori: E-handel |
|||