Senaste inläggen
Synpunkter vår nyaste sida
Hej! Har gjort en ny hemsida, som ett komplement till vår officiella företagssida. Kategori: E-handel |
|||
Företagande kvinna: Var med i en bok!
Företagande kvinna: Var med i en bok! Kategori: Allmänt |
|||
Måste jag starta eget för att få sälja online?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
registrera firma nu? även om verksamhetn inte går igång förrän 2 månader? momsnr
Hej har tänkt att registrera min enskilda firma på www.foretagsregistrering.se/ |
|||
Registrera bolag och under den ännu ett bolag, måste man rtegistrera och betala
Hej, |
|||
Import från Japan
Hej. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföringsprogram med reg av uttag, egenavgifter , skatt och moms???
Hej, |
|||
Hur redovisa vid avräkning?Jag har ett litet taxiåkeri anslutet till en större växel. Efter varje avslutat körpass skrivs en rapport ut från taxametern som innehåller uppgifter om de intäkter passet har inbringat. Kontanter behåller jag själv, men intäkter från kredit och kontokörningar går till bolaget jag är ansluten till och betalas ut till mig två gånger per månad via av... |
|||
Import fast med eget märke på produkten? Hur funkar det?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
favoritposter.se - Till salu!
Jag startade upp www.favoritposter.se/ under 2008. Kategori: Till salu |
|||
bumpbump Kategori: Allmänt |
|||
Facklitteratur för studenter utomlands
Jag har funderat på att starta ett eget 'mindre' företag vid sidan om studierna. Jag kom på en ide som jag tror kan funka... Kategori: Affärsidéer |
|||
Råd om marknadsföring
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur ser lönsamheten ut för e-handeln?Jag funderar på att starta en e-handel, exakt vad jag ska sälja har jag inte bestämt mig för. En inte alltför dyr produkt har jag tänkt mig, eftersom jag inte vill ta för stora risker. Jag har arbetat med webb länge, är utbildad i företagsekonomi och har arbetat i flertal affärer, så jag tror att e-handel skulle kunna vara något för mig. Lyckas jag... Kategori: E-handel |
|||
Nybörjare startar krog. Erfarna krögare och kritiska tyckare se hit !
God dag. Kategori: Affärsidéer |
|||
Kan du norska, danska eller finska?
Hej, jag eftersöker någon som kan antingen norska, danska eller finska samt svenska. Tjänsten innebär korrekturläsning av text som är översatt från svenska till norska, danska och finska. Du är en petig person som ser till att allt blir korrekt! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kontering vid Vinstmarginalbeskattning...och lite annat.
Hejsan, |
|||
Jag har svävat bland molnen.Inte bara jag blev livrädd utan flygintruktören också när jag svävade fritt på ca 2000 m höjd. Men när jag väl kastat mig utför stupet med klarblå himmel under hela dagen kom en molnby som gjorde allt vitt och då satt jag där och gunga med berg på 3 sidor och medelhavet på den 4:e Blir det vind i dessa moln är det direkt kört. Det fanns en smal rem... Kategori: Off Topic |
|||
Jag är en drömmande idéspruta men det här måste funka,, ellerHejsan,,,,, som sagt jag är en drömmare som alldrig riktigt har vågat tagit steget ut för att genomföra några av ideérna som jag får,,, ett exempel är för ganska så exakt 5år sedan så satt jag och funderade på det här med brevlådor i villaområden om hur man på ett enkelt och billigt sätt skulle erbjuda villaägarna en snyggare och betydligt säkrare... Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad gäller vid försäljning av märkesvaror i e-handel?Jag funderar på starta en e-handel och har lite olika idéer. En idé gäller märkesprodukter. Vet någon vad som gäller om man vill säljar märkesprodukter? Om jag t ex vill sälja en hudvårdsserie eller skor av ett viss märke, måste jag då få tillåtelse att göra detta? Jag misstänker att inte vem som helst kan sätta igång och sälja produkter av olika m... Kategori: Affärsidéer |
|||