Senaste inläggen
Dela kontor i Göteborg
Jag har försökt hitta någonstans där företag har gått ihop och hyrt en större lokal i Göteborg. En lokal där man delar på det mesta och kanske sitter i öppna landskap och får utbyte av varandra, ungefär som ett kooperativt företagande. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Rimlig lön - lagerarbet
Vad anses som rimlig lön för lagerarbete inom näthandel där allehanda arbetsuppgifter förekommer. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Företaget växer - hur hantera IT?Driver en låda där vi är 7-8 som jobbar på heltid. Lager, butik och en del kundbesök. Nu har vi några fristående PC, skrivare osv. men det känns som att vi kört fast. Businessen går bra och vi vill byta ut hela IT-paketet till något nytt. Hur bygger man bäst ut det hela eftersom vi har en ganska stor lokal (två våningar, 1500 kvm)? Vi har mycket k... Kategori: Inköp |
|||
Avskrivning av tillbehör till leasad bil?
Hej, |
|||
Jag har enskild firma, frun startar enskild firma
Just nu så har vi inkomst från en F-skattare och en A-skattare i familjen |
|||
Snälla hjälp!
Hej! |
|||
hur läser man detta
RESULTATRÄKNING 2007-12 2006-12 2005-12 |
|||
Feedback hemsida om e-learning
Hej Kategori: Feedback |
|||
Synpunkter vår nyaste sida
Hej! Har gjort en ny hemsida, som ett komplement till vår officiella företagssida. Kategori: E-handel |
|||
Företagande kvinna: Var med i en bok!
Företagande kvinna: Var med i en bok! Kategori: Allmänt |
|||
Måste jag starta eget för att få sälja online?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
registrera firma nu? även om verksamhetn inte går igång förrän 2 månader? momsnr
Hej har tänkt att registrera min enskilda firma på https://www.foretagsregistrering.se/ |
|||
Registrera bolag och under den ännu ett bolag, måste man rtegistrera och betala
Hej, |
|||
Import från Japan
Hej. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföringsprogram med reg av uttag, egenavgifter , skatt och moms???
Hej, |
|||
Hur redovisa vid avräkning?Jag har ett litet taxiåkeri anslutet till en större växel. Efter varje avslutat körpass skrivs en rapport ut från taxametern som innehåller uppgifter om de intäkter passet har inbringat. Kontanter behåller jag själv, men intäkter från kredit och kontokörningar går till bolaget jag är ansluten till och betalas ut till mig två gånger per månad via av... |
|||
Import fast med eget märke på produkten? Hur funkar det?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
favoritposter.se - Till salu!
Jag startade upp http://www.favoritposter.se/ under 2008. Kategori: Till salu |
|||
bumpbump Kategori: Allmänt |
|||
Facklitteratur för studenter utomlands
Jag har funderat på att starta ett eget 'mindre' företag vid sidan om studierna. Jag kom på en ide som jag tror kan funka... Kategori: Affärsidéer |
|||