Emballageleverantörer

68
Jag kommer få på moppo från mitt grannföretag för att jag letar emballage att köpa - men jag behöver kartonger som är (LxBxH i cm):

25x15x15
50x25x15
100x25x30
50x50x50
100x100x100

Jag har tittat på många leverantörer av emballage/kartonger, de flesta har relativt nära, men det är precis så att mina varor inte får plats!

Någon som skickar mycket och kan tipsa?
www.bouleservice.se
- Klot, tillbehör och träning
Bouleservice på Tradera
1165
16
Det var en del rejält stora kartonger där. Har du något krav på hur mycket vikt de skall hålla för? Får de kosta? (Jag behövde en gång i världen liknande kartonger som din kubikkartong, men de skulle kosta runt 300kr/st om de skulle hålla för 80kg som jag ville stoppa in i dem)[br][br]Jag är annars en stor förbrukare av wellpapp och kraftpapper på rulle. Mycket av det jag skickar klarar sig utmärkt med ett par lager kraftpapper (80g), annat behöver lite wellpapp runt om sig, och sedan kraftpapper. Det är lite mer mekande än med kartonger, men väsentligt billigare, aldrig en massa luft som skickas, inget större kapital som binds att hålla emballagelager och det tar ingen plats att tala om heller. [br][br]Jag tycker det är värt de extra 60-90 sekunder det tar att packa en beställning på så sätt.
1616
6
Allting hänger på mängden som man ska köpa, har man specialmått och specillt tryck som ska på kan det kosta extra. Kolla vad dessa har eller vilka de kan rekommendera.[br][br]www.tingstad.se[br]www.sca.se [br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
68
25x15x15 ---> 1 klotset á 2,3 kg[br]50x25x15 ---> 2 klotset /1klotset, 3 väskor = 7 kg[br]100x25x30 ---> 4 klotset/2 klotset 3 väskor = 10 kg[br]50x50x50 ----> Varierande, troligen den storleken jag kommer ha mest nytta av[br]100[b]x50x50[/b] ---> slant på tangenterna tror jag (innan stod det [i]100x100x100[/i][br]
www.bouleservice.se
- Klot, tillbehör och träning
Bouleservice på Tradera

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.