Senaste inläggen
Redovisning i ett AB
Hej. |
|||
Någon snäll och kunnig på adobe illustator?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Ansvar i AB, som delägare osv...
Jag har hört att man ska vara försiktig med att gå in i ett bolag med mer än 30%, tagit ur luften eller sanning? |
|||
Så vidrigt osmidiga de kan vara...
Måste få skriva av mig lite för det kokar över. Kategori: Allmänt |
|||
Hur visar man att man finns ?
Hejsan, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Förslag på eget vid sidan om jobbet?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Vad innehåller denna verksamhet?
Verksamhet: Konsultverksamhet avseende företags org Kategori: Allmänt |
|||
Mailfrågan till företag, lönt?Tjena. Jag har planerat på en ide nu i ca 3 år. Vet att iden kmr funka och att jag kmr tjäna bra med kapital för mina större idéer efter något år. Men innan jag säger upp mig från min nuvarande arbetsplats och startar igång det hela så tänkte jag på om man kan skicka ut en förfrågan till ett antal företag för o se om de skulle vara intresserade av... Kategori: Affärsidéer |
|||
Partner till ny idé sökesJag är erfaren företagare med en MBA och bakgrund inom finans. Jag har en ny idé inom barn och ekologi. Har drivit bolag både själv och med andra och då det är så mycket roligare att göra det tillsammans söker jag nu en eller flera partners. Ingen monetär investering är nödvändig. Du behöver inte ha kunskap inom barn eller ekologi, men du skall var... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Försäljning av inventarie och avskrivning enligt kompletteringsregeln
Kan någon hjälpa mig bena ut det här? |
|||
Hur ska jag fakturera?
Jag behöver akut hjälp! Kategori: Allmänt |
|||
Luftrenare?
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp mig i planeringsstadietJag har i ungefär ett års tid utvecklat en platform för att tillhandahålla en speltjänst på nätet, idén går ut på att mina kunder ska kunna utmana varandra och därmed vinna/förlora pengar. Vi kan säga att det är ett pokerbolag, jag ska starta, för koncept är väldigt likt (det handlar dock inte om nått kortspel, men själva strukteren är väldigt likt... Kategori: Affärsidéer |
|||
Vända momsen?
Hej! |
|||
Hemsidan där man får snacka med en arbetsgivare.
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur hitta leverantör inom EU?
Jag har en simpel idé om att sälja underkläder enligt egen design. Men hur går jag tillväga för att hitta en leverantör? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Fastighet som delvis är taxerad som lantbruksenhet
Jag bor på en fastighet som delvis är taxerad som lantbruksenhet, (det är fyra fastigheter, en är tomten där huset ligger på, de övriga tre är alltså lantbruksenheter). |
|||
Prissättning och marginaler i video/foto branschen
Är det någon som sitter inne på information om ungefär vilka marginaler det det rör sig om i video/foto branschen? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tillverkare av videokamera accessoarer
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Lönsamma produkter producerade av pakistan?
Det är så att en klient arbetar med distribution av varor från Pakistan till bland annat Europa och USA. Jag undrar om någon har någon idé på produkter som skapas/skulle kunna skapas där för att sedan säljas i länder med högre purchasing power parity/värde på varan. Kategori: Affärsidéer |
|||