Fråga till dig som har koll på färdiga e-handel leverantörer
Jag sitter i valet och kvalet över hur jag skall göra med min e butik. Vem man skall välja osv.
Jag har inga direkta förkunskaper så jag tänkte mig en "färdig" webshop från någon av de olika leverantörerna.
De jag har tittat mest på är www.e-butik.se samt www.e-butiken.se
Jag tycker kanske bäst om e-butiken.se men de har endast 10dagars betalning av fakturan innan de sätter igång med min butik.
Är 10 dagar inte lite kort tid? ???
Någon som kan kolla på e.butiken.se och säga vad ni tycker.. verkar de seriösa?
Hur vanligt är det att man binds upp ett helt år hos dessa företag?
Man är ju lite rädd att välja fel.
Det jag behöver är betallösningar med bankkort, postförskott och faktura.
Jag kommer även att behöva tillägg för flerspråksstöd sve+ eng.
Jag vill att kunden skall kunna lägga in valfri text/siffror med minst två olika typsnitt i sin order.
Jag vill att kunden skall kunna ladda upp ett foto till sin order.
Och jag vill komma igång snabbt och självklart så billigt som möjligt utan att behöva kunna så mkt själv.
Finns det någon annan sida än de två företagen ovan som skulle kunna vara bra för mig att titta lite extra på?
Jag känner en viss tidspress och oro för hur dyrt det blir i slutändan med dolda kostnader osv... :-\
Jag blir jätteglad om du orkar svara på några av mina frågor..
Jag har inga direkta förkunskaper så jag tänkte mig en "färdig" webshop från någon av de olika leverantörerna.
De jag har tittat mest på är www.e-butik.se samt www.e-butiken.se
Jag tycker kanske bäst om e-butiken.se men de har endast 10dagars betalning av fakturan innan de sätter igång med min butik.
Är 10 dagar inte lite kort tid? ???
Någon som kan kolla på e.butiken.se och säga vad ni tycker.. verkar de seriösa?
Hur vanligt är det att man binds upp ett helt år hos dessa företag?
Man är ju lite rädd att välja fel.
Det jag behöver är betallösningar med bankkort, postförskott och faktura.
Jag kommer även att behöva tillägg för flerspråksstöd sve+ eng.
Jag vill att kunden skall kunna lägga in valfri text/siffror med minst två olika typsnitt i sin order.
Jag vill att kunden skall kunna ladda upp ett foto till sin order.
Och jag vill komma igång snabbt och självklart så billigt som möjligt utan att behöva kunna så mkt själv.
Finns det någon annan sida än de två företagen ovan som skulle kunna vara bra för mig att titta lite extra på?
Jag känner en viss tidspress och oro för hur dyrt det blir i slutändan med dolda kostnader osv... :-\
Jag blir jätteglad om du orkar svara på några av mina frågor..