Senaste inläggen
avbokningsavgift
Hej! |
|||
Skattekonto och bokföring
Jag har tittat på www.bokforamoms.se och läst böcker men jag tycker det är superrörigt. |
|||
Göra om EF till AB
Hej, jag ska göra om mitt EF till ett AB, men jag vet inte riktigt hur. Vad jag förstår finns det 2 möjligheter, antingen går man genom PRV och ombildar EF till AB eller så köper man ett skalbolag och för över EF till det. Sedan måste man ändå byta namn hos PRV. |
|||
Annonser
Hej 🙂 Kategori: E-handel |
|||
Få kotntakt med utländska levSkulle vilja ha tips på hur man kan få kontakt med utländska leverantörer. Har för mig att det finns någonslags "statlig" eller liknande hjälp man kan få någon som har koll på det? Kan man fråga olika länders ambassader om hjälp? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vore jätteglad för tankar om ny hemsida
Hej hopp på er alla! Kategori: Feedback |
|||
Förrättningsprislista
Är det någon som kan dela med sig av sin prislista som de använder när de är ute och reser längre sträckor (inom landet, men mer än en timmes bilresa bort) på uppdrag som konsult? Kategori: Allmänt |
|||
Nya företag startas över en helg
Startup Sweden Götegorg 17-19 oktober Kategori: Nyheter |
|||
Utbildning på restaurangsyste?
Hej!. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
paraplyer - med reklam på
Hej allihopa, Kategori: Affärsidéer |
|||
Reklamutdelning Göteborg
Hej alla "goa gubbar" från Göteborg! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Från Hongkong till Sverige
Jag är nu på väg att flytta tillbaka till Sverige från Hongkong där jag har varit bosatt en längre tid. Jag har ett Limited-bolag registrerat i HK och vill fortsätta arbeta med företaget i Sverige. Huvudsakliga intäkter sker via nätet och kunder finns i spridda delar av världen. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Proforma Norge?
Hej alla, länge sedan sist. Har dock läst här en del. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Eget ansvar eller kunna dra av?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Skulle uppskatta feedback på ny site
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Värt att skaffa F-skattsedel?
Hej, |
|||
Äntligen till Sverige-Dragons’ Den
Äntligen kommer programmet till Sverige. Min favorit - Dragons’ Den. |
|||
inköp av väggklockor
Finns det någon som kan hjälpa mig? Kategori: Inköp |
|||
Uppskattat och billigt godis?
Yo! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Nu får ni posta lite intressanta trådar.
Jag vill säga att jag har haft otroligt stor nytta av forumet/medlemmarnas inlägg och det borde finnas flera saker man kan dela med sig till andra. Tack för all hjälp så länge. |
|||