Senaste inläggen
Inkclub, hur lyckas dem med logistiken?
(Kanske fel forumsavdelning ??? :vissla) Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Inköp inte enbart från sverige?
Har listat ut några grossister jag tänkt att i framtiden ha som leverantör. Visserligen har grossisterna i Sverige en stor utbud men det känns som om man kanske också ska ta med grossister utanför Sverige. Kategori: Inköp |
|||
Nån som vet nån länk angående moms/rätt att dra av osv?
Nån som vet om det finns någon vettig länk/hemsida på nätet man kan läsa på om moms, hur mkt man får dra av som företagare. |
|||
vad betyder a-pris/rek-pris?
ÄR i fasen med inköp och har fått en katalog med olika produkter. Men nu är jag ny inom detta och sitter fundersam och undrar vad A-pris innebär samt rek pris. Kategori: Inköp |
|||
SÖKER KOMPANJON FÖR ATT KLARA AVTAL MED STORKUND i GÖTEBORGJag håller på och lämnar in ett anbud på ett avtal med företagets viktigaste kund sedan lång tid tillbaka, i det skede som företaget nu befinner sig kommer företaget efter att avtal tecknats vara väl rustat för framtiden sysselsättnings och intäktsmässigt då den jämna flödet med arbete över dagarna ger mycket bra intäkter och hög avkastning. Jag... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Projektanställning eller konsult?
Hejsan, |
|||
Några frågor angående webshop
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Någon annan som varit med om detta?
Jag har råkat ut för en sak som jag bara tycket verkar sjuk. Nån annan som varit med om detta? |
|||
Köper företag
Vi köper företag !! har du problem med ditt företag kom till oss så hjälper vi dej. Kategori: Till salu |
|||
krossajantelagen.se och krossajantelagen.nu säljes
Hej Kategori: Till salu |
|||
Eget lån till nystartat AB
Är på gång att starta ett AB, för att driva butik i ett franchisekoncept. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
handelsbolag eller enskild firma?!
Hej alla, Kategori: Allmänt |
|||
Bygga en helt ny hemsida
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Starta importföretag
Hej alla experter! :- :-* Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Konkurs....Sköter bokföringen åt ett bolag, jag tar bara och bokför underlag jag får av bolaget. Har alltså ingen roll att ansvara för inköp och liknande. Nu har vd/styrelse stjärnorna gjort så mycket inköp på faktura så till och med en 6 åring fattar att det ej går ihop. Företaget lånade x antal hundra tusen för att komma ikapp...Nu har alla pengarna gått åt... |
|||
Vill du komma ut bland andra och synas?
[font=Verdana]Hej!
Kategori:
Till salu
|
|||
Byte av styrelse, ansvarsfråga.
Säg att man byter ut en eller två personer i en styrelse, vem ansvarar för händelser i företaget före bytet av styrelsen. Det måste vara den som satt i styrelsen under aktuell tid? |
|||
Vill du också vara med!!!
[size=10pt][size=10pt][size=10pt]Vi har nyligen tagit över annons24.se Kategori: Affärsidéer |
|||
Får staber göra bokslut?
Hej, har en fråga angående organisationssheman 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Moms tillbaka
Har en fråga angående moms. |
|||