Senaste inläggen
avdrag+bokföring
Jag ska göra ett avdrag i deklarationen på t.ex. hemsida. Hur gör jag då? och hur bokför jag det? Bokför jag det som en vanlig leverantörsfaktura och sen bara skriver summan på typ rutan avdrag i deklarationen? |
|||
Moms vid utrikeshandel
Detta går att utläsa från broschyren "MOMS VID UTRIKESHANDEL". |
|||
mall till en arbetsmiljöplan?
Hej är det någon som har en gratis mall till en arbetsmiljöplan? Kategori: Allmänt |
|||
eget kapital
Hej, |
|||
Marknadsför ditt företag gratis!
Hej alla! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Minska tullavgiften...
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Egen insättning?
Hej, |
|||
Bokföra inköp från EU-land?
Hej, |
|||
Skatt vid försäljning av foton?
Har just hittat en sida där man kan ladda upp sina foton, och sälja dem till de som vill ha. Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra skatteåterbäring
Om jag får tillbaka på skatten och jag har en enskild firma, hur ska detta då bokföras? |
|||
Använda texter från forum och bloggarÄr det okej att ha en hemsida där man tar information rakt av från bloggar och forum osv eller måste man ha innehavarens tillstånd till sånt eller hur funkar det? Kategori: Allmänt |
|||
Söker partner till webbaserat, specialinriktat reseföretag
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Allmänna avdrag, underskott vid nystartat företag
Hej, |
|||
Anlita kemist för tillsatser till egen matprodukt? Vad säger livsmedelinspektion
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Idag släpptes Ubuntu 8.04
Idag släpptes Ubuntu 8.04 Hardy Heron 🙂 Kategori: Off Topic |
|||
Olika resultat i deklaration och bokföring
Jag får olika resultat i deklarationen och bokföringen... Jag får ca 10 000 kr högre vinst i deklarationen jämfört med i bokföringen. Ska det vara så? |
|||
Deklarationsblankett NE, avdrag för arbetsplats i hemmet?Jag undrar vart man fyller i avdraget för arbetsplats i hemmet (4000🙂 i den nya deklarationsblanketten för enskild näringsverksamhet NE? |
|||
Söker annonsplats
Hej, hoppas jag har hamnat i rätt kategori för detta. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Lämpliga varor
Hej vad brukar vara lämpliga varor att kunna sälja via hemsidor? finns det nån uppställning med saker folk kan tänka sig köpa? Kategori: E-handel |
|||
Biddonnet - något att nappa på?
Har blivit uppringd av företaget BidOnNet.se som vill förmedla jobb (webbdesign) åt oss. Ja egentligen var det nog cellit eller några sådana som ringde, och jag brukar dra öronen åt mig rejält av telefonförsäljare eftersom de försökt med så mycket skit tidigare. Kategori: Allmänt |
|||