Senaste inläggen
Var går gränsen för lån av pengar i AB?
Sköter som sagt ekonomin i ett bolag o ägaren har tagit ut ca 50000 sek från bankkontot som ej har redovisats o är ett lån säger personen. |
|||
Populäraste klädmärkena?
[tt][tt]Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Excelfiler
Är egentligen inte alls så relaterad till kategorin E-handel, men jag tror kompetensen finns just här. Kategori: E-handel |
|||
Telefonsäljare
Som företagare får man kopiöst mycket samtal från telefonsäljare som ska sälja allt från annonsplatser till tvättmedel :nono Hallå, tvättmedel... ??? Kategori: Allmänt |
|||
jag har skrivit den bästa sidan på nätet om Affärsideer!
Hej Forummedlemar och läsare Kategori: Affärsidéer |
|||
Svensk fabrik för klädtillverking sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
När hobbyn blir arbete - erfarenhet?
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nystart av företag med bibehållen a-kassa...teoretiska kryphål?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Redovisningskonsults ansvar?
Hej |
|||
Poddamig.se
Tjenare, var längesen man skrev något inlägg så får väl "offtopica" lite tills jag hittar nått jag kan svara på eller fråga om ;). Kategori: Off Topic |
|||
Söker E-commerce med möjlighet att skapa grupper med olika rättigheter.
Hej alla, Kategori: E-handel |
|||
Tillverkning av Banners
Jag skulle behöva hjälp med några banners i huvudsak Flash. Det är lite bråttom så du får gärna höra av dig direkt. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av inköp med kreditkort
Jag har en fråga angående bokföring av kreditkort. Jag går t.ex. och köper pennor för företaget med företagets kreditkort för 100kr. Jag bokför då köpet med kvittot som underlag, med kvittons datum säg 10/4, på det här sättet |
|||
Har kunder och lager.. men sen då? Hundra dumma frågor.
Hej Kategori: E-handel |
|||
påsarJag ska starta en klädbutik i höst och har börjat kolla på påsar. Det är en hel värld för sig. Någon som har några tips? Det jag har hittat är svindyrt (eller det kostar kanske en del). Sen ska man bestämma mått, plast eller papper, färg, antal osv. Det samma gäller presentpåsar till jul. Var ska jag börja? Kategori: Inköp |
|||
Räkna ut kostnad för lön?
Har en kille som vill ha ut 150kr i timmen brutto i lön. |
|||
Trädgårdsskötsel
Jag är ganska sugen på att starta upp eget inför vintern eller eventuellt nästa sommar då det krävs lite planering tror jag. Kategori: Affärsidéer |
|||
SV: Sälja färdigbyggda datorer?
[quote author=$_$ link=topic=3802.msg18371#msg18371 date=1211067031] Kategori: Off Topic |
|||
hyra ut sin bostad
Vilket är det bästa företagsformen om man vill hyra ut sin bostad och kan man ta ut vilka hyror som helst? Vilka regler gäller??? Kategori: Affärsidéer |
|||
Ett åri dag sedan jag började tipsa och ca 2 st om dan i snitt har det blivit och jag trivs på detta forum och kanske har någon fått ett gått råd. Det kanske skulle finnas en tråd som tar upp vilken nytta våra tips ger på ett längre perspektiv. Kategori: Allmänt |
|||