Senaste inläggen
Respekt?Hur mycket ska man lämna ut om sig själv när man söker en kompanjon? Det är tydligen så att många svarar för att få veta mer och kanske sedan själva ta idén när man lämnat ut sig själv och sin situation i god tro. Jag vill gärna lita på folk men trots att man själv är öppen och gvimild får man inte ens ett svar. Det känns lite tomt. Kategori: Affärsidéer |
|||
Likviditetsbudget - Hur räknar jag ut den?
Hej, |
|||
Hur ska man bokföra inköp av lunchkuponger ??
Hur ska man bokföra inköp av lunchkuponger? Blir det en sorts intern representation? |
|||
Anpassad statistik
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Frågor kring bokföring av både d ena och d andra
|
|||
privata köp med förtegaskortet???
Hej. |
|||
Momsregistrering juli-september
Hej på er! |
|||
Säljare av telefonitjänst
Vi söker flera skickliga telefonförsäljare för införsäljning av abbonemang av vår telefonitjänst SvarsAgenten. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Förbetald samtalstid telefoni
Har som nystartad valt att köra med förbetald mobiltelefoni. Har nyss fyllt på kortet (Telia Refill) med 200 kr via företagets PG. |
|||
Faktureringsföretag
Hej! |
|||
Vad ska man göra?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Hur boka schablonavdrag i bokföringen?
Är ny här på forumet men jag hittar inte svaret på min fråga så jag startar ett nytt ämne i stället. |
|||
eFRedo
Har nu tagit hem eFRedo för att testa, se om det är programmet för mig. |
|||
Sälja bolag, hur minska skatten...
Jag har läst att man kan lägga pengarna i ett icke aktivt bolag som man ej rör i 5 år sen är det 25% skatt på vinsten. |
|||
Ett bolag, flera bolag, holding bolag....???
Vad är fördelarna med respektive variant. |
|||
HJÄLP!
Min Kategori: Söker/eftersöker |
|||
08 nummer till mobiltelefon?
Någon som vet vilka som erbjuder denna tjänst. Har kamrater på JM som har det, men han vet ej hur det fungerar. Kategori: Inköp |
|||
Spännande projekt
Vill du vara med och bygga upp ett företag från grunden, samtidigt som du är med och äger lika mycket som alla andra och kan ta del av vinsten när företaget ger utdelning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
vilken bolagsform passar bäst för detta ändamål?
Hej! |
|||
Egna utlägg
Jag har precis kommit igång med mitt egna företag ( enskild firma ) , |
|||