Senaste inläggen
Inkomstkonsulten - webkonsultation
Så jag inser det något ironiska att be om feedback på en webbplats som marknadsför sig som hjälpen för andra inom området men så får det bli! Man behöver alltid lite åsikter från andra innan det kan vara perfekt. Kategori: Feedback |
|||
Hur säljer man på mässor från ett bås?
Jag har nu haft mitt bilstylingföretag drygt ett åt på internet och nu till sommaren vill jag åka på mässor och visa upp mitt företag och mina produkter. I samband med detta vill jag så klart sälja min produkter men jag är helt nollställd hur jag ska göra detta när det kommer till betalning kvitto etc. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sälja på marknad
Hej, jag undrar hur det går till att sälja på marknader. Måste man ha ett företag eller kan man sälja som privatperson? Ska man betala en viss procent av det man säljer i skatt? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Läs/arbets/terminal-glasögonHej. Jag undrar undrar över mina nyinköpta läs/arbets/terminal-glasögon. Hur stor del kan jag dra av och på vilket konto i min enskilda firma? Jag sysslar nästan bara med digitalt arbete inom grafiska branschen. |
|||
Hur bokföra färdbevis som betalats med mobilen?
Hej alla kunniga och hjälpsamma forummedlemmar! |
|||
Drop shipping
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Uppge företagets verksamhetHur ska man göra om man inte vill skylta med företagets verksamhet för att undvika att konkurrenter snokar? Enligt Bolagsverket är man skyldig att uppge exakt vad man sysslar med när man registrerar ett företagsnamn. |
|||
Affärspartner sökes, öppen för idéer
Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker du underleverantör till bra priser? (montering, demontering, paketering)
Jag kan erbjuda montering och paketerings tjänster till väldit låga priser. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja dvd-filmer på Tradera m.m.
Tror ni man kan tjäna något på att köpa t ex dvd-filmer ifrån Asien och sälja på Tradera, Ebay, Blocket m.m.? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Rekvisition?
Hej! |
|||
Söker en investare till ett liknande 118100 tjänst (nummerupplysning)
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
50 000 kr för att starta aktiebolag
I april nästa år halveras kapitalkravet för att starta aktiebolag. Istället för 100 000 kr kommer det att räcka med 50 000 kr. Kategori: Nyheter |
|||
Miljöpartiet vill sänka sociala avgifterna till 10 procent för enmansföretag
Miljöpartiet charmar nu landets småföretagare. Maria Wetterstrand och Peter Eriksson sa vid valupptakten i helgen att partiet nu ska bli ett småföretagarparti. De vill sänka de sociala avgifterna till 10 procent för enmansföretagare som anställer. Kategori: Nyheter |
|||
Många företagare kan slippa nya kassaapparaterhttp://infoline.spcs.se/ArticlePages/200910/29/20091029102003_Infoline639/visma_091029.pdf Kategori: Nyheter |
|||
Smart lagerförvaring för massa olika smålampor?Jag tampas med hur jag ska göra en smart förvaring för mina smålampor jag säljer, jag har en massa olika sorter och färger men dom tar inte upp mer än 10*10*10cm per sort. Har ni någon smart ide hur jag ska förvara detta på mitt lager men ändå vara lätt att komma åt? Just nu har jag dem i papperskartonger jag har stoppat skiljeväggar i och sedan pl... Kategori: Inköp |
|||
Fel affärsidé ?
Varför focuserar så många på produkt Kategori: Affärsidéer |
|||
Donera pengar, välgörenhet!
Hejsan allihopa! Kategori: Allmänt |
|||
Prissättning vs inköp
Jag är ganska ny inom företagande, och ställer nu en om något "korkad" fråga. Kategori: Inköp |
|||
Investerare sökesHej jag söker investerare till ett långsiktigt projekt. Framtida kunder som kan tänkas vara intresserade är Sony-ericsson, Nokia etc. Kontakter inom mobil och IT, samt kunskaper därinom också är en fördel. Iden är unik inget likartat finns idag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||