Senaste inläggen
Orderfinansiering
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fakturering vid längre leveranstid?
Hej! |
|||
Marginaler till återförsäljare... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sälja reklamplats, ge tips!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Affärsänglar i göteborg, vart?
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
beräkna hyrpriser
Här kommer redan min andra fråga. Jag säljer tjänster som ljud- och ljustekniker/designer. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tjänst för plastkort
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Lär dig HTML och CSS
För dig som publicerar på Internet och känner att du inte har kontroll över layouten - lär dig HTML och CSS på vår nya kurs, "Webbdesign Introduktion". |
|||
Jag kom in!!
Mot alla odds så lyckades jag komma in på YH (typ KY) utbildning som projektör inom vindkraft! Kategori: Off Topic |
|||
Hur bokför jag uthyrningar?
Hej alla! |
|||
Måste jag ligga ute med momsen?Jag har nyligen startat enskild firma för jobb som ljuddesigner och ljudtekniker. Har inte så stora inkomster än, men en del utgifter i form av inköp av utrustning. Nu ska jag köpa en dator och undrar om man kan handla utan att lägga på moms så att jag slipper ligga ute med de pengarna. Eller måste jag betala hela summan och vänta tills jag redovis... |
|||
Problem med företagsnamn
Hejsan, Kategori: Affärsidéer |
|||
Sponsring med produkter till enskild person
Hej! |
|||
Söker annonssäljare
Söker en kille/tjej som vill jobba med annonsförsäjlning, eller som redan gör det och vill ha lite extra jobb som framöver kan bli mer. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
söker grossister
Jag ska starta en webshop och söker nu grossister. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring i Visma Enskild Firma
Hej på er! |
|||
NAMN PÅ FÖRETAG Hjälp att spåna
Hej hej. Ska starta ett företag i skövde kommer inte på något namn - Jag ska leverera råvaror och recept till kunds(familj) dörr. Kategori: Affärsidéer |
|||
söker du lokal kvällstid?
sonica TM är ett försäljningsföretag idag verksamma inom en rad områden, behöver du ett komplet kontor med dialer mm för telefonförsäljning kvällstid kan vi kanske hjälpa dig då vi idagsläget inte har kvällsverksamhet, alla uppslag är intressanta! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ett Italienskt Bankkonto
Hej, Jag vill öppna ett italienskt bank konto utan att behöva åka till italien. Jag vet att det är möjligt med visa italienska banker om man bor i frankrike, tyskland, england etc. Finns det någon italienskt bank etablerade i sverige? Kategori: Allmänt |
|||
Inköp av spinningcyklar, som jag hyr ut till kund (hur bokföra)
|
|||