Bidrag till inköp

68
Jag har börjat få lite uppdrag på min andra specialitet: träningsläger och seminarium.
Genom att studera tidigare läger och anteckna resultatet av de seminarierna har jag lagt märke till att man lär sig 100% mer om man får se ungefär vad instruktören menar.
:bravo

Nu är en projektor för presentationer hemskt dyr och jag har just nu en usel budget och spår en lika usel året ut.

Finns det någonstans man kan söka pengar för en investering i något som kan gynna företaget en mycket lång tid framöver? Jag har hittils bara hittat bidrag/finansiering för helt nya företag. :'(

Annars blir det att spara, spara, spara helt enkelt!  :trost
www.bouleservice.se
- Klot, tillbehör och träning
Bouleservice på Tradera
1165
Det är mig veterligen ont om dylika bidrag, men Almis mikrolån kanske kan vara något för dig?[br][br]Annars brukar de flesta återförsäljare erbjuda någon form av leasing/hyrköp/avbetalning som inte behöver vara helt fel när man investerar i något som ger bra avkastning. Fördelen med det senare är dessutom en väsentligt enklare process än när Almi eller staten skall blanda sig i.
68
Nä lån håller jag mig ifrån, än så länge. [br][br]Har faktiskt inte tänkt på avbetalningen. Är så van från att vara student att som privatperson alltid få avslag (måste ju ha fast arbete för att få kredit om jag förstår det rätt?)[br]Som företag har man ju.. sig själv om jag inte är helt ute och simmar?
www.bouleservice.se
- Klot, tillbehör och träning
Bouleservice på Tradera
2066
2
Vad behöver du, projektorer är idag ganska billiga om man inte behöver extrema modeller.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
68
[quote author=Jonathan link=topic=6153.msg29645#msg29645 date=1259306617][br]Vad behöver du, projektorer är idag ganska billiga om man inte behöver extrema modeller.[br][/quote][br][br]Jag ska ha den till powerpoint/PDFpresentationer och möjligen filmer för information.[br]Fördelen är om den är någorlunda bärbar så att det inte krävs 3 personer att bära materialet (demomaterial, dator, projektor osv), eller allt för många omgångar till bilen.[br][br][i]Lite kräset kanske.. men det är råd från andra[/i]
www.bouleservice.se
- Klot, tillbehör och träning
Bouleservice på Tradera
2066
2
Typ något sånt här kanske? http://www.dustin.se/pd_5010199834.aspx
Med vänliga hälsningar,
Jonathan

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.