Senaste inläggen
Företag som säljer genom föreningar, skoklasser etc.
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Sälja grafik online - vad tror ni?
Hej! Jag har samlat på mig en hel del bilder genom åren som jag har använt i egna designprojekt. Eftersom bilderna inte längre är upphovsrättsskyddade (publicerade före 1923) tänkte jag erbjuda dem till försäljning (som photoshop penslar och vektor filer). Kategori: Affärsidéer |
|||
Allmäna frågor kringa att starta eget
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Avskrivning eller kostnad, 10000kr exkl moms
Hejhej |
|||
söker säljare till SmarTube Drinking System For Bottles och Keep2Go
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hyreskontrakt
Hej! |
|||
Om plastkort och magnetremsor!
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
Företagsnamn
Hej allihopa, jag har en företagsidé som är klar att köra men tyvärr så fattas det ett bra företagsnamn, och innan man har företagsnamn klart så kan jag inte ta fram en bra grafiskprofil 🙂 Så det ena leder till det andra. Kategori: Affärsidéer |
|||
HJÄLP mig med namn på min butik!!
Snälla :-* Jag behöver hjälp med namn på en butik som jag planerar att öppna. Kategori: Affärsidéer |
|||
Annonsering till hälso-/ekologiskt intresserade?
Jag driver helenashenna.se och är inte intresserad av kunder som gör spontanköp utan riktar mig till intresserade. Därför är det dessa jag vill få ut informationen till och då räcker det med en liten radannons eller liknande. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
I vilken ordning?
I vilken ordning ska jag göra det och vad ska jag göra? Kategori: Allmänt |
|||
Expansionsfond
Hej! |
|||
SkattedeklarationenIdag är det den 12 november. Dags att göra skattedeklarationen. För en månad sedan så gick hela helgen åt till bokföring när denna dag närmade sig. Nu har jag fått upp farten och det tar i princip ingen tid alls (10 sekunder) eftersom jag har ett excel-makro som gör min bokföring åt mig. Men det gick idag åt 15-30 minuter att deklarera elektronisk... |
|||
Vad händer om jag betalar in för mycket moms?
Hej! |
|||
Bokför en högre ingående moms???
|
|||
Från expansions / periodiseringsfond till pensionsspar?
Min undran: har förra året avsatt ca 80K i expasions- och periodiseringsfonder (har inte fördelningen framför mig just nu). Någon gav mig rådet att "lyfta ut" dessa pengar (=återta till beskattning väl?) och istället avsätta dem till pension. Har i år en lägre inkomst än tidigare vilket väl gör ett återtagande av pengarna billigare? |
|||
Finansieringsmöjlighet och affärsverktyg
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföra inköp i utländsk valuta. Vilken kurs ska man gå efter...Om jag köper "något" från € land. Var hittar jag exakt valutakurs för den aktuella dagen? |
|||
Webbyrå, skaffa fler kunder?Hej, jag driver webbyrån Webbrum.se och skulle gärna vilja ha lite tips för att skaffa fler kunder till webbyrån. För ett tag sedan rullade den på ryktet endast men nu verkar det ha tagit slut. Vad har ni för tips för att skaffa fler kunder? Att SEO optimera min sida osv är väldigt svårt att toppa då det är väldigt hård konkurrens bland webbyråerna... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Komplett hemsida säljes!Webbyrån Webbrum säljer nu ett komplett webbpaket för (ny)företagare. I paketet ingår allt som behövs för att nå ut på internet. Läs mer på http://webbrum.se/komplett-hemsida.html Kategori: Till salu |
|||