Senaste inläggen
Köpa av privatperson
Jag har fått erbjudande att köpa in en mindre mängd smycken av en privatperson som tillverkar på hobbybas, dvs har inte företag. Kategori: Inköp |
|||
Sökes: Duktig programmerare i Uppsala / Sthlm för ny programidé
Jag heter Joakim Andersson och har precis startat en enskild firma som absolut första grund för en ny produktidé jag har. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Panik, hjälp!
Ny på forat här men är i stort behov av råd och hjälp! |
|||
Dra av inbrotts-/brandlarmet?
Hej! |
|||
fabriksfel klädesmärken var hittar man det?Hej någon som vet var man kan köpa in felproducerade märkeskläder som ändå är 100 % äkta och inte China kopierat. Tänkte inte skapa ett företag direkt men att sälja till kompisar och andra människor ger ju alltid lite slantar ;) Kategori: Allmänt |
|||
Köpa reklambyråtjänster?Välkommen på mitt event-Kostnadsfritt.
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Marknadsundersökning-Prissättning
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vill ha mjuk plastprofil i storlek 3-8 mm, var hittar jag detta?
Hej!! Kategori: Allmänt |
|||
ResebyråJag har funderat länge på att starta en resebyrå som endast kommer befinna sig på internet. Det kommer även fungera som en mötesplats för reseentusiaster, med olika sociala funktioner. Jag har redan den perfekta idén och kontakterna för att komma igång men har inte funderat ut ett namn än. Jag har väldigt svårt för namn och vill ha något som är pas... Kategori: Affärsidéer |
|||
Fråga om kreditvärdighet
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Företags namn och verksamhet
har några frågor. jag ger ett ex. Kategori: Allmänt |
|||
Fråga om bokföring av rotavdrag
Hej |
|||
websidan adress - döpning
Hej alla! Kategori: Affärsidéer |
|||
Försäljning av varor som ej är inköpta i företaget? (Enskild firma)
Hej alla! Kategori: Inköp |
|||
finaniering vid köp av inarbetat företag
frågan är säkert ställd 1000 ggr men ställer den igen Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Vi efterlyser telemarketingbolag och återförsäljare
Vi är ett It- och telekombolag som arbetar med ett flertal olika tjänster som riktar sig mot företag. Då vi har lanserat en ganska efterfrågad tjänst så är vi i behov av ytterligare TM-byråer som är intresserade av att jobba med en av marknadens mest attraktivaste lösningar inriktade mot företagsmarknaden. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur marknadsföra webbkurs?
[font=Leelawadee] Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur avbryter man ett avtal?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Från fabrik direkt till kund
Har tänkt att sälja lite varor som produceras i Indien och Kambodja och vill att dessa ska skickas direkt från vår webbshop till kund i Sverige. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Frågor kring företagsregistrering, verksamt.se (har fastnat)
Hej! |
|||