Senaste inläggen
Komplett bröllops butik
Är du intresserad av att starta eget eller driver du redan idag en Kategori: Till salu |
|||
Bokföringsteknisk fråga.
Hej! |
|||
Papper till faktura?Hejsan jag undrar vilket typ av papper man ska använda sig av när man skickar hem fakturera till folk. Det finns massa olika alternativ men ett "vanligt A4" papper kanske inte är det proffsiga känslan som kan ges när man exempel får hem faktura från andra företag. Vad använder ni eller vilken pappers format använder ni? Kategori: Allmänt |
|||
Tiger of Sweden Kalsonger
Tiger of Sweden original boxershorts 2-pack Kategori: Till salu |
|||
Problem med fd anställd
En anställd som jag sade upp från provanställning för 2 månader sedan vållar mig fortfarande problem. Han misskötte sig tjänst och därmed fick han gå. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Hur beräkna avdraget för traktamente
Hej |
|||
samarbetsavtal me upp finnare
Jag har fått ett erbjudande av en uppfinnare att starta ett sammarbete med honom. Kategori: Allmänt |
|||
Numrering av fakturor - någon som vet vad som gäller
De flesta verkar vara av den uppfattningen att kundfakturor måste numreras i en obruten serie för att fusk inte ska misstänkas vid en granskning. Men är det verkligen så? |
|||
En bra databas lösning för produkt/kund register
Hej alla på foretagande.se! Kategori: E-handel |
|||
Rekommendera mig en redovisningskonsult
Hej på er! |
|||
SÖKES 2-3 Delägare Samarbete etc Innovativ verklighetsförankrad Södra Sverige
Hejsan Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur hanterar ni garantier?
Hej Kategori: Inköp |
|||
Innan kommande bokslut, vad bör göras?
Vet att jag är ute i väldigt godtid. Men tanken dök upp när vi satt ett gäng och pratade Budget för nästa år. |
|||
Leverantör barnkläderHej jag undrar hur man hittar leverantörer för barn kläder? Kan man se priser med isf??? Kategori: Allmänt |
|||
fakuranummer 0001?
Hej! |
|||
tjänstepension vad innebär det?
Hej! |
|||
uppdragsgivare och verksamhet vid sidan om
Hej! |
|||
Fel moms i Visma EF
Hej |
|||
Vilket Fack tillhör jag som företagare?
Jag kollade upp och såg att det finns ett fack som heter Småkassa som är för företagare..men avgiften var under 200 kr/månad såp jag tror inte a-kassa avgiften var med där? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra inbyte
Driver enskild firma i vilken jag är Åf för ett större släpvagnsfabrikat. Är nu på väg att göra min första affär där kunden delbetalar med sin gamla vagn, dvs ett inbyte. |
|||