Prenumerera Ekonomi
Bilda ett aktiebolag utan aktiekapitalkravVi bildar ett aktiebolag i England eftersom dom är med i EES. Därerfter registrerar vi bolaget hos bolagsverket i Sverige och får svenskt organisation... |
|||
Flytta skatten där den är som mest gynnsam
Skatteplanera din verksamhet.. Läs mer vad vi kan hjälpa dig med på vår hemsida, www.kundsida.nu |
|||
Domännamn där hemsida ingår
Hej Kategori: Inköp |
|||
Nytt årjag har funderat lite på det här med bokföring i enskildfirma. När jag har deklarerat så skattar jag ju på min vinst och då är väl pengarna som blir ö... |
|||
bidrag för befintlig verksamhet?
Hallå! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Moms vid import & export?Skulle gärna vilja ha klart för mig en gång för alla hur det fungerar med moms vid import och export?? |
|||
BAS2005 - nybörjare, hjälp med olika konton
Hej, |
|||
Lite frågor..
Hej! |
|||
Skatt på resultat.
Läste en tråd tidigare i forumet, ang. att skatta på eget uttag. |
|||
Nyemissioner.seJag hittade just hit efter att jag letat efter lite intressanta sajter om företagande och finansiering. En annan sajt jag hittade i veckan är |
|||
Semesterersättnig?
Vilka regler gäller vid semesterersättning? |
|||
Postgiro eller bankgiro?Vilket är att föredra? Vilka för resp nackdelar finns det? |
|||
Gratis webshop?
Finns det någon sådan? Alltså en färdig webshop som bara behöver anpassas till din egen stil? Behöver inte vara en massa komplicerade funktioner. Kategori: Inköp |
|||
Antal dagar på fakturan?Vad kör Ni? 10,15 eller 30? |
|||
Kostnad för att låta annan sköta bokföring?Någon här som har några erfarenheter om vad det kostar att låta en bokföringsbyrå ta hand om bokföringen? |
|||
Betala till privatperson, typ. Hmm.
Hej alla, fint forum är det här! Det finns många intressanta frågor att läsa igenom. Nu till min fråga. |
|||
E - handelTänkte bara fråga om det är någon som har erfarenhet eller tankar om att helt enkelt driva en e-shop/webbutik vad ni nu vill kalla det. Går i tankar a... Kategori: Inköp |
|||
Hur bokföra egen preliminärskatt och moms?
Hej, |
|||
Företagare kräver sjukpengar i retur
Ganska intressant läsning tycker jag! |
|||
Starta eget bidrag vid arbetslöshet?Finns det någon här som har koll på vilka regler som gäller för att få det? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||