Prenumerera
Ekonomi
BAS2005 - nybörjare, hjälp med olika konton
Hej, |
|||
Lite frågor..
Hej! |
|||
Skatt på resultat.
Läste en tråd tidigare i forumet, ang. att skatta på eget uttag. |
|||
Nyemissioner.seJag hittade just hit efter att jag letat efter lite intressanta sajter om företagande och finansiering. En annan sajt jag hittade i veckan är |
|||
Semesterersättnig?
Vilka regler gäller vid semesterersättning? |
|||
Postgiro eller bankgiro?Vilket är att föredra? Vilka för resp nackdelar finns det? |
|||
Gratis webshop?
Finns det någon sådan? Alltså en färdig webshop som bara behöver anpassas till din egen stil? Behöver inte vara en massa komplicerade funktioner. Kategori: Inköp |
|||
Antal dagar på fakturan?Vad kör Ni? 10,15 eller 30? |
|||
Kostnad för att låta annan sköta bokföring?Någon här som har några erfarenheter om vad det kostar att låta en bokföringsbyrå ta hand om bokföringen? |
|||
Betala till privatperson, typ. Hmm.
Hej alla, fint forum är det här! Det finns många intressanta frågor att läsa igenom. Nu till min fråga. |
|||
E - handelTänkte bara fråga om det är någon som har erfarenhet eller tankar om att helt enkelt driva en e-shop/webbutik vad ni nu vill kalla det. Går i tankar a... Kategori: Inköp |
|||
Hur bokföra egen preliminärskatt och moms?
Hej, |
|||
Företagare kräver sjukpengar i retur
Ganska intressant läsning tycker jag! |
|||
Starta eget bidrag vid arbetslöshet?Finns det någon här som har koll på vilka regler som gäller för att få det? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Privat dator till företaget?Är det ok att använda sin privata dator i sitt företag? Kan man dra nytta eller tjäna något på det? Kategori: Inköp |
|||
Bidrag vid start av företag?Någon som har bra koll på det här med bidrag vid start av företag. Vad finns de för alternativ? Eller finns det något annat ställe än banken att låna... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Tänker du betala ut ersättning till en privatperson?
Tänkte detta kunde vara bra att veta: |
|||
Skattenyheter 05/12http://www.skatteverket.se/rsv_nytt/05/skattenyheter200512.html |
|||
Utländska klienter
Hej, |
|||
Danmark etta i världen på it
Danmark toppar åter den globala listan över de mest it-mässiga länderna. USA är tvåa medan Sverige ligger kvar på en tredje plats. Kategori: Inköp |
|||