Prenumerera
Ekonomi
Start-Up-Coach - 20 års erfarenhet!
|
|||
Vad kan jag göra istället?Håller på med en hemsida åt ett företag...De är nöjda med hemsidans utseende men det är en grej som de inte vill ha och jag vet inte vad jag ska göra.... Kategori: Inköp |
|||
ExternredovisningNågon här som läst externredovisning på högskolenivå? Är det en svår kurs? |
|||
Bilda ett aktiebolag utan aktiekapitalkravVi bildar ett aktiebolag i England eftersom dom är med i EES. Därerfter registrerar vi bolaget hos bolagsverket i Sverige och får svenskt organisation... |
|||
Flytta skatten där den är som mest gynnsam
Skatteplanera din verksamhet.. Läs mer vad vi kan hjälpa dig med på vår hemsida, www.kundsida.nu |
|||
Nytt årjag har funderat lite på det här med bokföring i enskildfirma. När jag har deklarerat så skattar jag ju på min vinst och då är väl pengarna som blir ö... |
|||
bidrag för befintlig verksamhet?
Hallå! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Moms vid import & export?Skulle gärna vilja ha klart för mig en gång för alla hur det fungerar med moms vid import och export?? |
|||
BAS2005 - nybörjare, hjälp med olika konton
Hej, |
|||
Lite frågor..
Hej! |
|||
Skatt på resultat.
Läste en tråd tidigare i forumet, ang. att skatta på eget uttag. |
|||
Nyemissioner.seJag hittade just hit efter att jag letat efter lite intressanta sajter om företagande och finansiering. En annan sajt jag hittade i veckan är |
|||
Semesterersättnig?
Vilka regler gäller vid semesterersättning? |
|||
Postgiro eller bankgiro?Vilket är att föredra? Vilka för resp nackdelar finns det? |
|||
Gratis webshop?
Finns det någon sådan? Alltså en färdig webshop som bara behöver anpassas till din egen stil? Behöver inte vara en massa komplicerade funktioner. Kategori: Inköp |
|||
Antal dagar på fakturan?Vad kör Ni? 10,15 eller 30? |
|||
Kostnad för att låta annan sköta bokföring?Någon här som har några erfarenheter om vad det kostar att låta en bokföringsbyrå ta hand om bokföringen? |
|||
Betala till privatperson, typ. Hmm.
Hej alla, fint forum är det här! Det finns många intressanta frågor att läsa igenom. Nu till min fråga. |
|||
E - handelTänkte bara fråga om det är någon som har erfarenhet eller tankar om att helt enkelt driva en e-shop/webbutik vad ni nu vill kalla det. Går i tankar a... Kategori: Inköp |
|||
Hur bokföra egen preliminärskatt och moms?
Hej, |
|||