Prenumerera Ekonomi
Köpa loss jobbdator?Har en bärbar dator genom jobbet som jag betalar på varje månad. Efter 3 år får man ju möjlighet att köpa loss den. Men jag har hört att det har kosta... Kategori: Inköp |
|||
Avskaffande av förmögenhetsskatten.
Jag håller med i mycket av det Bäckström säger. Bort med förmögenhetsskatten. |
|||
Vilken bank har ni?
Hej, |
|||
Behandlingstid 3-4 veckor!!
Just nu har de 3-4 veckors behandlingstid på bolagsverket. Att det ska behöva ta så lång tid att registrera ett företag. |
|||
inventarie och inventarie
Hej ! |
|||
inbetalningar till skattekontot
Hej alla! verkar vara ett skysst forum! |
|||
SPCS administration, lite hjälpDet som är problemet är att för att journalföra en faktura, verifikation eller liknande så måste man skriva ut en bekräftelse på skrivaren. Detta är g... |
|||
Bokföring av lager
Hur gör ni egentligen med bokföring av lagerförändringar. Problemet är detta. |
|||
Specificera moms på fakura till företag?Snabb fråga: På en faktura, ska man specificera momsen om fakturan går till ett företag? Hur ska det isf se ut? |
|||
Gratis bokföringsprogram?Någon som vet om det finns något gratis bokföringsprogram? Något väldigt enkelt! |
|||
F-skatt?Jag ska starta en internetbutik där jag ska sälja kläder som jag själv designat. Jag ska starta en enskild firma och undrar om jag behöver F-skatt? Va... |
|||
Signatur i Thunderbird?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Starta eget för dummies - guide för dig som ska starta eget!
Affärsidé – idé till Handling |
|||
Weblayout sökes!
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Förslag på redovisningsbyråLetar f n efter en redovisningsbyrå, antingen "online" eller i Uppsala-området. Kan tänka mig att göra en del av bokföringen själv, men det är viktigt... |
|||
Starta eget - guide?Undrar om det är någon som är väldigt kunnig i ämnet som kunde göra en kort guide i punktform eller liknande om vilka steg man ska gå igenom för att e... |
|||
Hur bokför jag starta eget bidraget?!
Hejsan! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Start-Up-Coach - 20 års erfarenhet!
|
|||
Vad kan jag göra istället?Håller på med en hemsida åt ett företag...De är nöjda med hemsidans utseende men det är en grej som de inte vill ha och jag vet inte vad jag ska göra.... Kategori: Inköp |
|||
ExternredovisningNågon här som läst externredovisning på högskolenivå? Är det en svår kurs? |
|||