Senaste inläggen
Någon som vet!
Nu tänker jag förnya mig 🙂 Kategori: Off Topic |
|||
Någon som exporterar här?
Det är mycket snack om att importera produkter! Men jag undrar om det finns någon här på forumet som exporterar produkter? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Nuder lovar runt
De offentliga finanserna är betydligt starkare nu än vad regeringen trodde i samband med vårpropositionen. Kategori: Off Topic |
|||
Din egen idé.En affärsidé är abstrakt i början för att senare formas till en mer konkret tanke och handling. En affärsidé är vad det låter som, en ide som man vill omsätta i en praktisk handling. Vart får man iden från! Ibla... Kategori: Affärsidéer |
|||
Franchisetagare, fördelar / nackdelar?
Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips på webbyråerSöker tips om webbyråer som skapar företags logotyper gärna till fast pris :?: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring av lager
Hur gör ni egentligen med bokföring av lagerförändringar. Problemet är detta. |
|||
Specificera moms på fakura till företag?Snabb fråga: På en faktura, ska man specificera momsen om fakturan går till ett företag? Hur ska det isf se ut? |
|||
Gratis bokföringsprogram?Någon som vet om det finns något gratis bokföringsprogram? Något väldigt enkelt! |
|||
bisarra affärsidéer
Vi fortsätter väl med bisarra affärsidéer Kategori: Affärsidéer |
|||
Kallelse
För nästan 6 månader sedan var jag på en strata-eget information, mer av nyfikenhet än vilja. Nu, ca:6 mån senare, dimper det ner en kallelse till en starta-eget utbildning helt utan att jag har anmält mig till en sådan 🙂. Kategori: Allmänt |
|||
F-skatt?
Jag ska starta en internetbutik där jag ska sälja kläder som jag själv designat. Jag ska starta en enskild firma och undrar om jag behöver F-skatt? Vad innebär det? |
|||
Namnförslag?!
Jag och min väninna (Mija Månsson & Magda Kwapisz) ska tillsammans starta en internetbutik där vi ska sälja kläder som vi själva har designat. Kategori: Feedback |
|||
Sverige-Tjeckien ikväll!
Roligt med lite fotboll på tv igen.....har saknat den under sommaren. Kategori: Off Topic |
|||
Signatur i Thunderbird?
Hej!
Kategori:
Inköp
|
|||
Den undre världens affärsidé
"Chefskriminalinspektör Troels Örting Jörgensen säger till tidningen att det är danskar "som tillhör den mera respekterade delen av befolkningen" som är inblandade i handeln. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hyresavtal
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Starta eget för dummies - guide för dig som ska starta eget!
Affärsidé – idé till Handling |
|||
Tidning om företagande?Någon som känner till nån tidninga som handlar om starta eget, företagande m.m. ?? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Weblayout sökes!
Hej! Kategori: Inköp |
|||