Senaste inläggen
Franchisetagare, fördelar / nackdelar?
Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips på webbyråerSöker tips om webbyråer som skapar företags logotyper gärna till fast pris :?: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring av lager
Hur gör ni egentligen med bokföring av lagerförändringar. Problemet är detta. |
|||
Specificera moms på fakura till företag?Snabb fråga: På en faktura, ska man specificera momsen om fakturan går till ett företag? Hur ska det isf se ut? |
|||
Gratis bokföringsprogram?Någon som vet om det finns något gratis bokföringsprogram? Något väldigt enkelt! |
|||
bisarra affärsidéer
Vi fortsätter väl med bisarra affärsidéer Kategori: Affärsidéer |
|||
Kallelse
För nästan 6 månader sedan var jag på en strata-eget information, mer av nyfikenhet än vilja. Nu, ca:6 mån senare, dimper det ner en kallelse till en starta-eget utbildning helt utan att jag har anmält mig till en sådan 🙂. Kategori: Allmänt |
|||
F-skatt?
Jag ska starta en internetbutik där jag ska sälja kläder som jag själv designat. Jag ska starta en enskild firma och undrar om jag behöver F-skatt? Vad innebär det? |
|||
Namnförslag?!
Jag och min väninna (Mija Månsson & Magda Kwapisz) ska tillsammans starta en internetbutik där vi ska sälja kläder som vi själva har designat. Kategori: Feedback |
|||
Sverige-Tjeckien ikväll!
Roligt med lite fotboll på tv igen.....har saknat den under sommaren. Kategori: Off Topic |
|||
Signatur i Thunderbird?
Hej!
Kategori:
Inköp
|
|||
Den undre världens affärsidé
"Chefskriminalinspektör Troels Örting Jörgensen säger till tidningen att det är danskar "som tillhör den mera respekterade delen av befolkningen" som är inblandade i handeln. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hyresavtal
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Starta eget för dummies - guide för dig som ska starta eget!
Affärsidé – idé till Handling |
|||
Tidning om företagande?Någon som känner till nån tidninga som handlar om starta eget, företagande m.m. ?? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Weblayout sökes!
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Förslag på redovisningsbyrå
Letar f n efter en redovisningsbyrå, antingen "online" eller i Uppsala-området. Kan tänka mig att göra en del av bokföringen själv, men det är viktigt att byrån kan ta över om jag kör fast eller inte har tid. |
|||
Hur går jag tillväga med min affärsidé?
Jag har kommit på en grej som jag tror skulle funka. Kategori: Affärsidéer |
|||
Starta eget - guide?
Undrar om det är någon som är väldigt kunnig i ämnet som kunde göra en kort guide i punktform eller liknande om vilka steg man ska gå igenom för att exempelvis starta ett handelsbolag eller enskild firma?? |
|||
Någon som syr upp självdesignade kläder?
Jag och min väninna ska starta en internetbutik där vi ska sälja kläder som vi själva designat. Vi behöver dock någon som kan sy upp dessa till oss. Kategori: Företagande över gränserna |
|||