Senaste inläggen
Start-Up-Coach - 20 års erfarenhet!
|
|||
En innovation inom ekonomisk kontroll och styrning
Kategori: Affärsidéer |
|||
Byt regering!!
Ganska intressant läsning tycker jag. Jag har totalt förlorat fortroendet för vår regering. Jag tycker de hela tiden börjar i fel ände! Kategori: Allmänt |
|||
Vad kan jag göra istället?
Håller på med en hemsida åt ett företag...De är nöjda med hemsidans utseende men det är en grej som de inte vill ha och jag vet inte vad jag ska göra...det är den bilden där de står stegvis 123 hur man ska göra....Min fråga till er är vad man kan göra istället? någon som har ett förslag? tack på förhand |
|||
ExternredovisningNågon här som läst externredovisning på högskolenivå? Är det en svår kurs? |
|||
affärsideér.se?
Någon som testat detta nyhetsbrev med affärsideer? Kategori: Affärsidéer |
|||
Friidrottsvm!!Börjar till helgen! Ska bli kul att kolla på. Sverige har ju flera duktiga deltagare. Fler som ska kolla? Kategori: Off Topic |
|||
Utlandsbankkonton och Offshorebolag
Läs mer på www.kundsida.nu Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bilda ett aktiebolag utan aktiekapitalkrav
Vi bildar ett aktiebolag i England eftersom dom är med i EES. Därerfter registrerar vi bolaget hos bolagsverket i Sverige och får svenskt organisationsnummer och svenskt registreringsbevis. Du har nu samma status som vilket aktiebolag som helst i Sverige. Du binder upp ett pund istället för 100.000 kr. |
|||
Flytta skatten där den är som mest gynnsam
Skatteplanera din verksamhet.. Läs mer vad vi kan hjälpa dig med på vår hemsida, www.kundsida.nu |
|||
LeverantörerTänkte fråga om det är någon som vet någon hemsida där man kan leta efter leverantörer...är främst ute efter accosearer(stavning?) som kepsar, kläder osv. Kategori: Allmänt |
|||
Nytt år
jag har funderat lite på det här med bokföring i enskildfirma. När jag har deklarerat så skattar jag ju på min vinst och då är väl pengarna som blir över mina, eller? |
|||
bidrag för befintlig verksamhet?
Hallå! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
ExportHur gör man om man vill öppna ett företag i ett annat land? Kategori: Allmänt |
|||
En affärsidé
En affärsidé har blivit över. En idé som säker skulle vara till nytta för andra. Lämpligast till de som redan har en etablerad rörelse inom området Larm och säkerhet. Kategori: Affärsidéer |
|||
Kurser i försäljning?Någon som känner till några bra kurser i försäljning? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Inte bara bensinpriset :evil:
:o Kategori: Off Topic |
|||
Allt färre entreprenörer i Sverige
Ganska intressant artikel tycker jag! Kategori: Allmänt |
|||
Semester!!!
Nu är det snart dag för semester! Bara 3 arbetsdagar kvar till 2 veckors semester. Sen ska vi försöka hitta en bra restresa till värmen 🙂 Ska bli skönt! Kategori: Off Topic |
|||
Moms vid import & export?Skulle gärna vilja ha klart för mig en gång för alla hur det fungerar med moms vid import och export?? |
|||