Senaste inläggen
Nya pengar till Jens Nylander
E24: "Riskkapitalbolaget Creandum satsar ett tvåsiffrigt miljonbelopp i svenska Jays. Företaget drivs av Jens Nylander..." Kategori: Nyheter |
|||
Vad gäller vid reklamation av defekt leverans från annat EU-land?
Snälla hjälp, vårt företag går mot ruin pga denna tvist! 🙁 |
|||
TV-spelÄr det någon här som är duktig på att bygga spel och har kontakter utanför Sveriges gränser? Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur kontera lön
Har egen firma och inkomster och utgifter dela hälften med en annan person. |
|||
Förenklat bokslut
Jag ska göra mitt första bokslut i min enskilda firma. |
|||
(Förenklat bokslut) Flyttat till bokföring mm
Jag ska göra mitt första bokslut i min enskilda firma. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring av typsnitt
Hej. |
|||
Köpa en tjänst av privatperson
Hejsan! |
|||
Betatestning av affärsidé
Hejsan på er! Kategori: Affärsidéer |
|||
Lurad?raderat |
|||
Tryckeri eller köpa skrivare?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Vi söker...
...företag och/eller företagare som vill satsa några timmar i veckan på att bygga upp, underhålla och sälja vår nyhetstjänst ute i Europa. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Feedback - Canvas-Photos.se
Hej! Kategori: Feedback |
|||
F-skattesedel
Skickade in min ansökan om F-skattesedel tidigare i veckan och fick idag hem |
|||
Höstens Starta företag-dagar
Höstens starta företag-dagar vänder sig till dig som vill starta eget. Föreläsare från sex myndigheter; Nutek, AMS, Bolagsverket, Skatteverket, Försäkringskassan och Tullverket lär ut om start av företag, registrering, skatt, bokföring, det sociala skyddsnätet och internationell handel. Kategori: Nyheter |
|||
Ensam ung man söker... DRIVENHET!
Det är omöjligt att hitta en partner. På företagsmarknaden dvs. Jag letar förgäves efter denna person: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
ang. företagsnamn och hemsidenamnJag håller på att starta upp ett företag. Men har en fråga om huruvida det är ett måste att företaget har samma namn som ens hemsida. För jag har tänkt att starta ett företag som jag har som plattform för två olika verksamheter. En är som grossist där jag verkar med mitt företagsnamn, en annan är e-butik där jag verkar med ett annat namn, men som j... Kategori: Allmänt |
|||
Pensionär - FöretagareVarför finns det inte som egen rubrik. Det finns ingen grupp som har så mycket att tjäna på att starta eget som pensionärer. Jag har tittat på detta under 5 års tid och det verkar bara bli bättre och bättre så om någon skulle starta skulle det var de. Kategori: Affärsidéer |
|||
indrivning av skuld av privatperson?
hejsan. |
|||
Miljö, sol vind och vattenborde vara ett särskilt ämne, där finns det hur mycket pengar som helst att tjäna för den som har rätt produkter. Det är så mycket mer än bara rubriken som man kan ta upp. Själv bidrog jag med en film 1995 för barn och ungdom efter att själv gått en kurs inom miljö som miljökonsult. men redan för 20 år sedan försökte jag få den kommun jag då bodde... Kategori: Feedback |
|||