Senaste inläggen
Hjälp med preciserat varuslag till Bolagsverketraderat Kategori: Allmänt |
|||
Söker massageforum
[center][color=navy]Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
fakturaprogramNågon som vet vart jag kan köpa ett fakturaprogram, ska finnas med skicka via mejlfunktion. Ej visma spcs. :roll: |
|||
dra av bokföringsprogramet
Jag undrar om man kan dra av hela beloppet när man köper et bokföringsprogram, eller bara momsen. |
|||
Kommission i butik, någon med erfarenhet?Någon som har erfarenhet av att sälja (lämna) produkter till butik där de säljer dessa på kommission? Hur vanligt är det? Har hört att det förekommer ganska flitigt i många branscher då butiken kanske är osäker på om produkten kommer att sälja. Jag hör gärna om era historier och erfarenheter inom området, allt är av intresse! Marginaler, avtal mm. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Inköp av reklam-tröjor till företaget
Tjena |
|||
Behöver råd & svar på frågor
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
edisson,, export och import av kundar och artiklar
Någon som vet som det finns mölighet får at importere och exportere klienter och artiklar |
|||
Bank
Undrade om jag som enskil förtagare kan öpna ett förtags bank konto eller måsta jag använde mitt private konton? |
|||
Skattekontoret
....dem lämnar olika uppgifter varje dag om skatte och avgiftsanmälan man skall sända in då man byter från enskild till HB. Kategori: Allmänt |
|||
Elance.com
Har i dagarna kommit i kontakt med ett forum vid namn elance.com Kategori: Off Topic |
|||
Företag som utför CE-märkning
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
starta Webbutik
Hej Kategori: E-handel |
|||
Ta in investerare/riskkapitalist.
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fråga: Att tänka på vid ett första möte gällande affärsänglar/Riskkapital
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Röster i dotterbolag
Hej! |
|||
SPCS & UNICELL
Jag har under en tid kört SPCS Enskild Firma och har nu övergått till UNICELL UNI_BAS-standard och jag vill verkligen rekkomendera det till andra som står i valet att köpa program. |
|||
Skillnad debet/kredit?
Hej |
|||
Byte från Enskild firma till Handelsbolag?????
Jag funderar på om jag måste avregistrera min Enskilda Firma innan jag registrerar ett Handelsbolag? |
|||
En för mig svår fråga???
Jag driver idag Enskild Firma i Allhjälpen. Min sambo har nu fått besked om att hon kan hyra ut sig som barnmorska i företaget efter att vi ombildat till Handelsbolag. Kategori: Allmänt |
|||