Senaste inläggen
Inköp för momsfri verksamhet
Hej! |
|||
Klädbörsen - Annonsmarknad
Då var det dags att ge oss feedback. Kategori: Feedback |
|||
Tullavgifter?
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Marknadsundersökningsida?
Så, jag är ung (17 år), kanske för ung för den här sidan men jag hade en idé. Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad döper ni verifikationerna till för att lättast hitta de igen....
Fakturor |
|||
Vilka prylar kan man köpa?
Om man driver enskild firma och känner att man behöver göra om i datarummet, kan man då dra av det på firman? |
|||
Förseningsavgift på skatt? Hur bokföra...
Fick en påminnelse på 500sek för försent inlämnad deklaration. |
|||
Samarbetspartners / kompanjoner sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vart gör man av alla pengar?...
S-Åsido. |
|||
Lansering av företag på internetHej! jag är i början av å försöka etablera min fars företag på internet, han har hållit på i drygt 20 år med sitt företag. Han säljer kontorsmaskiner, kontorsmöbler, kontorsmaterial och kassaapparater m.m. det mesta för att bedriva en verksamhet sedan också reparation av kontorsmaskinerna och kassaapparterna. Han har hållit på mest i staden som jag... Kategori: E-handel |
|||
Kundförluster som betalats ut till oss av finansbolaget.
Vid försäljning... |
|||
Webbutik hos Webmaskinen
Hej på er, Kategori: E-handel |
|||
Uppl kostnader i bokslut
Jag bokade upp uppl.kst i mitt senaste bokslut på 17 000 kr som avsåg kommande fakturor från min revisor. Nu när jag sen fick fakturan på nästa bokföringsår så visar det sig att notan blev på 10 000 kr. Ska jag då boka bort 17 000kr från konto 2990 och boka fakturan som vanligt eller hur ska jag göra? |
|||
Exportera från Kina?
|||
Ta över butik....behöver hjälp
Hej!
Kategori:
Affärsidéer
|
|||
Visitkort snabbt??
Hej Kategori: Off Topic |
|||
Tjänste- eller produktföretag?
Man pratar om att fler och fler jobbar inom "tjänstesektorn". Kategori: Allmänt |
|||
Starta firma i Danmark
|||
Alkoholreklam på nätet
Undrar hur det ligger till egentligen, får man göra reklam på nätet för alkohol, blir det skillnad om det är en server som ligger utomlands osv? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Öppna företagskonto med betalningsanmärkning
Hej, Kategori: Allmänt |
|||