Uppskattat och billigt godis?

78
2
Yo!
Det är så att jag ska till attd riva en webshop och för att verkligen få kunder som köper av mig att känna sig välkomna åter tänkte jag bjuda på något slaggs godis, inte mycket men lite granna. Har ni några bra ide'er på uppskattade godisar som är billiga att köpa in? tex, tablett askar, choklad bars, liten godispåse etc. Eftersom dess ska skickas med gratis så kommer kostnaderna för godisarna bli enorma i längden så bra och billigt ska det vara 😃

Kom med tips
1165
16
Vad får det kosta? Pratar vi en krona, eller fem kronor, eller vad?[br][br]Tablettaskar brukar kosta 3-5kr/st med eget tryck på om man köper större kvantiteter. Finns hos många profileringsföretag.[br][br]Har man en mindre budget så är ju alltid en liten tvårutors "Plopp" en populär chokladbit som de flesta gillar. Eller kanske några Dumlekolor?
2360
49
Slopa godiset och ge dem  lite rabatt nästa gång de handlar.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
1616
6
Du är helt rätt inne Lars, att uppmuntra till godiskonsumtion är inte alltid det bästa då är det bättre att erbjuda kunden något som ger bättre anknytning till den egna verksamheten (Om man nu inte sysslar med godisförsäljning förstås.) och ex är taget  utifrån det egna sortimentet så som produkt eler erbjudande eller happening. [br][br]Vad gäller choklad så finns risker med spår av nötter som kan bli farligt just för dem som är nötallergiker.[br][br]Dock kan godis vara väldigt bra vid mässor och happenings. När de kommer in i en monter för att ta några bitar ger det ett ypperligt tillfälle att fånga dem för en dialog och presentation.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b][br]
Må väl!
78
2
plopp, ja de låter inte som en helt fel ide. Jag ska köra på mitt godis race, punkt :)[br]Kom gärna med förslag på godis sorter som är prisvärda. max 5kr styck i inköpspris dock.
2
Kolla TUPPREKLAM i Borås.[br]En visitkorts-liten supertunn ask med minttabletter som han säljer, gör att personalen hos en en av mina klienters kunder slåss om att öppna försändelse från min kund. vare det så varor eller fakturor.[br] Värd varenda krona. Häpnadväckande hur välutbildade civilekonomer blir glada som barn över en tablettask..[br]" Slå in packa och skicka alla varor som vore de presenter". står det i en av mina kursböcker, som jag skriver-så ökar  antalet repeatordrar .märkbart. Det finns det kalla siffror på.[br]Jag har testat och mätt resultatet och det här påståendet hos en av väldens största postorderföretag  GUS Great Uinversal Stores bl.a.  Och dom läger inte ut ett rött öre utan att få tiofalt tillbaka-. det garanterar jag.[br]MVH[br]SrDonBard
78
2
Skrev just ett mail till dem så det blir skoj och se vad som svarar och rekomenderar. Tack så mycket för tipset.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.