Nu får ni posta lite intressanta trådar.

450
Jag vill säga att jag har haft otroligt stor nytta av forumet/medlemmarnas inlägg och det borde finnas flera saker man kan dela med sig till andra. Tack för all hjälp så länge.

Jag kanske har ställt lite många frågor som specifikt har rört mina bokföringsproblem men jag hoppas att fler har dragit nytta av trådarna. Jag har inte jobbat med rent bokföringsarbete sen ing.moms va ett 1470 konto om jag minns rätt. Va inte utg.moms 2510 också... Det måste ha varit 10 år sedan. Därför kör jag fast lite väl ofta...Men sen i februari har jag i varje fall lyckats bokföra dryga 1200 verifikationer, 250 lev.fakturor och tyvärr bara dryga 70 fakturor(lyckligtvis större än lev.fakturorna).

Men posta gärna nya saker som ni kommit på, tips, problem, ekonomistyrning och liknande. Alla borde sitta på ett antal trådidéer var...

Inga bokföringsfrågor är för simpla eller för svåra för att inte postas.

2360
49
Jag fastnade för ett ord, EKONOMISTYRNING,  bland mina över 800 tips kan du säkert hitta ett och annat tips då det är det jag håller på med och gjort i ca 40 år år.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
450
[quote author=lars arenander link=topic=4362.msg20688#msg20688 date=1222998168][br]Jag fastnade för ett ord, EKONOMISTYRNING,  bland mina över 800 tips kan du säkert hitta ett och annat tips då det är det jag håller på med och gjort i ca 40 år år.[br][/quote][br][br]Kul att det va något ord som "fastnade", men jag ska titta lite på dina tips.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.