Senaste inläggen
Visitkort snabbt??
Hej Kategori: Off Topic |
|||
Tjänste- eller produktföretag?
Man pratar om att fler och fler jobbar inom "tjänstesektorn". Kategori: Allmänt |
|||
Starta firma i Danmark
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Alkoholreklam på nätet
Undrar hur det ligger till egentligen, får man göra reklam på nätet för alkohol, blir det skillnad om det är en server som ligger utomlands osv? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Öpnna företagskonto med betalningsanmärkning
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Entreprenörs träff i Malmö
Hej Kategori: Off Topic |
|||
Uppdrag som projektledare och potentiella affärspartners sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker kodare
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Behöver hjälp med ett användarvillkor
Hej 🙂 |
|||
Översättare!!!
Jag söker någon som kan översätta min hemsida på engelska. Jag har en översättning som är väldig svengelsk i meningsbyggnaden, men det är något att börja med. Alternativt görs översättningen helt från början. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ökad omsättning genom uppskattning av personalen
Ökad omsättning genom uppskattning av personal och kunder Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Kund gått i konkurs hur får man betalt?Hej! Jag har starta ett företag iår och hadde en kund som gick i konkurs. Jag får inte tag på kunden och komunen viste inte vem som var konkursförvaltare. Hur bär man sig åt? Som tur är så är de inte så stora pengar de rörsig om men surt ändå... |
|||
Ny medlem och ny hemsida att kika på.
Har precis hittat hit och såg att man kan få massa konstruktiv och kompetent kritik om hemsidan. Just nu försöker jag hitta tid att få igång webbshopsdelen, så den vet jag inte är bra. Kategori: Feedback |
|||
16 miljarderssatsning på företagandet
Idag har jag tillsammans med mina partiledarkollegor berättat att regeringen i höst satsar ytterligare cirka 16 miljarder kronor på att förbättra för företagande. Sänkta arbetsgivaravgifter, sänkt bolagsskatt och regelförenklingar är några viktiga delar i paketet. Kategori: Nyheter |
|||
Förseningsavgift
Har en kund som inte betalat sin faktura i tid. Har vart vänlig och skickat ut en påminnelse. Uppenbarligen har det inte gått fram att det är den förfallodagen på fakturan som gäller. |
|||
reklamsidan.net
Grrrrr Kategori: Allmänt |
|||
"Lön"
Hej, |
|||
Företagssäljare till Reklambyrå sökes
Next Day Reklambyrå arbetar med grafisk formgivning samt produktion både för tryck samt webb (annonsproduktion,affischer,tidningar,broschyer,visitkort,logotyper,vi deoproduktion,webbsidor,banners med mera).
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Bankavgifter Kina
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Varumärke vs Enskild firma
Hej, |
|||