Senaste inläggen
Tävling för kvinnliga företagare!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Fått förbetald order från Norge
Jag driver en webshop sen ett hlvår tillbaka och när jag byggde shopen så la jag in så man kunde handla från Norge, Finland och Danmark förutom Sverige. Jag reflekterade inte då nåt nämnvärt över att Norge inte är med i EU.. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Köp av inventarier/Övriga utgifter
En riktig nybörjarfråga, men jag skulle ändå uppskatta ett svar. 🙂 |
|||
Nybörjarfråga om bokföringsdatumJag har gjort en beställning till företaget via internet idag. Min fråga är när jag ska bokföra detta? Pengarna drogs ju på en gång, men jag har inget kvitto än. Ska jag göra bokföringen nu och sen sätta in kvittot ihop med verifikatet när det kommer eller ska jag vänta med allt tills dess? |
|||
Bra copywriter för produkttexter!raderat Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Starta eget + Anställd
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
hemarbeteskostnaderIdag är det ganska vanligt med arbete för företaget hemma men myndigheterna har inte hängt med i utvecklingen av avdrag utan man måste tyvärr allt som oftast processa för att få rätt och 95 % gör inte det. Jag själv tillhör inte dessa % och brukar få rätt. Detta är ett viktigt ämne för väldigt många, speciellt nystartade företag. Kategori: Off Topic |
|||
Reklamutskick
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Armbandsur, klockbatterier m.m
Hej där. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Din dröm?
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur mycket i marknadsföring lägger företag?
Någon som har koll på siffror, i olika brancher etc. I procent av omsättning eller andra varianter... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Postgiro?
Vad är ett postgiro i bokföringssammanhang, dvs var ska man bokföra det som (i BAS)? |
|||
Hur skulle ni bokföra detta?
http://www.largestcompanies.se/ |
|||
När övergår affärsidé till affärspresentation
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bli "hyrd" av ett annat företag
Hejsan, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Kan jag göra inköp nu?
Hej!! |
|||
Ny bärbar dator
Ska köpa en bärbar dator. Någon som har tips på vad jag ska köpa ? Vad ska datorn ha för egenskaper för att funka bäst som företagsdator ? helt enkelt vad kan ni rekomendera ? Kategori: Off Topic |
|||
Söker sportprylar
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Svårt hitta tillverkare
rtfm Man hör ibland att det är svårt för svenska tillverkar då allt fler vänder sig till Kina och andra låglöneländer. Men, som uppfinnare är det svårt att hitta tillverkare, finns det några? I så fall var? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Observationskonto, hur gör jag?
Hur använder jag ett observationskonto bäst. |
|||