Senaste inläggen
Råd om marknadsföring
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur ser lönsamheten ut för e-handeln?Jag funderar på att starta en e-handel, exakt vad jag ska sälja har jag inte bestämt mig för. En inte alltför dyr produkt har jag tänkt mig, eftersom jag inte vill ta för stora risker. Jag har arbetat med webb länge, är utbildad i företagsekonomi och har arbetat i flertal affärer, så jag tror att e-handel skulle kunna vara något för mig. Lyckas jag... Kategori: E-handel |
|||
Nybörjare startar krog. Erfarna krögare och kritiska tyckare se hit !
God dag. Kategori: Affärsidéer |
|||
Kan du norska, danska eller finska?
Hej, jag eftersöker någon som kan antingen norska, danska eller finska samt svenska. Tjänsten innebär korrekturläsning av text som är översatt från svenska till norska, danska och finska. Du är en petig person som ser till att allt blir korrekt! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kontering vid Vinstmarginalbeskattning...och lite annat.
Hejsan, |
|||
Jag har svävat bland molnen.Inte bara jag blev livrädd utan flygintruktören också när jag svävade fritt på ca 2000 m höjd. Men när jag väl kastat mig utför stupet med klarblå himmel under hela dagen kom en molnby som gjorde allt vitt och då satt jag där och gunga med berg på 3 sidor och medelhavet på den 4:e Blir det vind i dessa moln är det direkt kört. Det fanns en smal rem... Kategori: Off Topic |
|||
Jag är en drömmande idéspruta men det här måste funka,, ellerHejsan,,,,, som sagt jag är en drömmare som alldrig riktigt har vågat tagit steget ut för att genomföra några av ideérna som jag får,,, ett exempel är för ganska så exakt 5år sedan så satt jag och funderade på det här med brevlådor i villaområden om hur man på ett enkelt och billigt sätt skulle erbjuda villaägarna en snyggare och betydligt säkrare... Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad gäller vid försäljning av märkesvaror i e-handel?Jag funderar på starta en e-handel och har lite olika idéer. En idé gäller märkesprodukter. Vet någon vad som gäller om man vill säljar märkesprodukter? Om jag t ex vill sälja en hudvårdsserie eller skor av ett viss märke, måste jag då få tillåtelse att göra detta? Jag misstänker att inte vem som helst kan sätta igång och sälja produkter av olika m... Kategori: Affärsidéer |
|||
Retur av summa till kund.Har fått betalt i förskott från exportkund (Norge) och summan är inklusive moms, har fått svar i en annan tråd här att man inte skall lägga på momsen så nu måste den summan återbetalas vad bokför man det som? Vill återigen tacka för att svar ges snabbt här, kanonforum! |
|||
VarulagerMissat att föra in ett varulager som tillgång innan årsskiftet kan jag föra in det retroaktivt dvs nu? |
|||
Lån till dotterbolag
Vi har två bolag. Ett som omsätter ca. 50 milj 2008, sen har vi startat ett nytt bolag som är vårat dotterbolag. Till detta bolaget skall vi ge ett lån på 250 000 under uppstarten. Dessa pengar kommer inte att betalas tillbaka inom ett år. Till min fråga: |
|||
Vår hemsida Vad tycker ni!?
Hej! skulle vilja att ni säger vad ni tycker om vår nya hemsida! Kategori: Feedback |
|||
Bokföra inventarie på avbetalning
Hej! |
|||
Fakturafråga
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Export till norgeHur bokför man försäljning av vara till Norge? Har hört att det ska vara lite krångel, det är ju detta med moms osv. |
|||
Tipsa mig om betaltjänster
Hej allihop! Kategori: E-handel |
|||
LeveransvillkorJag i min firma ska göra 3D-visualieringar åt arkitektkontor och liknande. Även 3D-grafik till reklambyråer och webbdesigners. Är det någon som kan tipsa om det finns några leveransvillkor jag kan använda mig av? |
|||
Säljare sökes till Reklambyrå
Next Day Reklambyrå arbetar med grafisk formgivning samt produktion både för tryck samt webb (annonsproduktion,affischer,tidningar,broschyer,visitkort,logotyper,vi deoproduktion,webbsidor,banners med mera).
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
toppdomäner
Hejsan! Kategori: E-handel |
|||
Jag behöver hjälp med en massa frågor.......?
Jag är ny här på sidan och är ute efter svar på frågor som jag hoppas att någon här kan ge mig 🙂 |
|||