Senaste inläggen
Swedbank, häxjakt eller sanning?
Man läser hela tiden om att Swedbank kommer att krascha, att kunderna kommer att få betala och allt möjligt. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Räkenskapsschema Handelsbolag
Hej! |
|||
Tvål/Lotion "förpackningar,tuber"??
Vart hittar jag tomma "förpackningar" lämpliga för tvål, lotion etc.?? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Inkomstdeklaration, HBGanska dum fråga... Jag brukar alltid deklarera via internet, vilket tydligen inte går med ett handelsbolag. Är det bara att skicka den via brev till adressen som står deklarationen? |
|||
Handla golv på nätet
Jag ska göra en undersökning ifall det finns potential att sälja golv på nätet. Kategori: E-handel |
|||
Webbdesigner med kunskaper i databasdesign
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
2 frågor, skatte inbet och inköp på annat konto
Hej! |
|||
Deklaration för enskild firma utan intäkter
Hej allihopa, |
|||
Egen firma - var hittar jag orgnr? (snabbt - om det går!!)
Jag behöver org nr (pers nr) för en egen firma ... var hittar jag det någonstans?! |
|||
Telemarketing
Hej. Kategori: Affärsidéer |
|||
Nolla redovisat resultat
Hej! |
|||
Vinst enskild firma, vilken fond sätta av om någon?
Hej, |
|||
Vem äger vad?
Hej på er alla! Kategori: Allmänt |
|||
Import från icke eu land sedan export till annat eu land momsfrågor
Hej, säg att jag importerar en del varor från ett icke eu land till Sverige och sedan från Sverige exporterar till ett annat EU-land 2-5 dagar senare. Måste jag då betala som en vanlig import? Alltså tull + moms eller finns det ngt annan lösning? (Hade för mig att man kunde göra ngt undantag här....) Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Kina
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
bokslut
Hej, |
|||
Fotboll ab
Hej!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Hur bokför jag butiksförsäljning?
Jag undrar hur man bör bokföra butiksförsäljning. Det handlar om både kontant- och kortförsäljning. |
|||
50.000lån, max 200.000:- per person. Hela projektets inlåning 400.000:- Vid fullteckning kan man stå som reserv. mer info om du sänder mig ett E-mail om du är intresserad av att låna ut. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Takräckemed solpanel för eldrivna bilar. Fiffigt? :winner :LOOOL Kategori: Affärsidéer |
|||