Senaste inläggen
Polisanmälan?
Vi skrev ett inlägg på vår företagsblogg i början av förra året om ett företag som vi ansåg hade tveksamma metoder. Sedan fyllde massor av deras arga konsumenter på med kommentarer. |
|||
Momsen
Jag i startgroparna av att starta ett företag med inriktning att sälja cd skivor med Elvis Presley och alla mina leverantörer kommer att finnas inom EU ( Danmark,Holland och England). |
|||
fråga angående skattedeklaration
Jag har två utgifter jag inte är helt säker på hur jag ska fylla i vad gäller moms. |
|||
Wonna I de JongWonna I de Jong, en av Sveriges största privata fastighetsägare i intervju med E24: http://www.e24.se/kvinna/business/artikel_1298489.e24 Kategori: Allmänt |
|||
fråga om momsdeklaration
Hej, jag registrerade min firma 09-mars och skall nu skattedeklarera mina inköp\försäljning. |
|||
Nylansering av sajt
Nu har jag äntligen lanserat min nya sajt. Kan man få lite riktig kritik? Kategori: Feedback |
|||
Finnes: Kontorsplatser i mysig lokal - Stockholm, Vasastan.
Nu finns det 2 lediga kontorsplatser i en trevlig lokal. Lämplig för dig som arbetar med t.ex grafik, webb, foto, copy eller annat kul. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Samarbetspartner inom rådgivning och utbidning för nytt startade företag sökes
Vi är några killar som driver ett webbbyrå i Stockholm, nu söker vi samarbetspartner tills ett affärs idea. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur göra? Lån Egen insättning/Eget uttag HB
Hej! |
|||
Att starta eget
jag har tänkt att starta eget föret men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga med det Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra mot lagret
Hej! |
|||
Vilket sortiment i killens drömaffär? (Street, casual)
Tjena, Kategori: Affärsidéer |
|||
Program till att göra bilder/annonser till e-butiken
Annonser som man ser i tidningen/nätet ser alltid så proffsiga ut och jag antar att de görs med dyra proffsiga program. Kategori: Inköp |
|||
Moms
Jösses vad momsfrågor som dyker upp! Wink |
|||
Faktureringsmetoden och redovisningfirma - rent praktiskt
Hej. |
|||
Feedback på cateringidé
Hejsan Kategori: Affärsidéer |
|||
webbentreprenör i Uppsala/Stockholm
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Korrigering av upplupna kostnader...
Hej, |
|||
Skattedeklaration panik?
Har en enskild firma (startat Okt 08) med F-skatt, skattedeklaration var tredje månad, bokslutsmetoden, inga anställda. |
|||
Hitta agenter till IT-Produkter
Hej! Kategori: Inköp |
|||