När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
var det igår sedan jag började att skriva enl. statistik, 1.379 inlägg, 1.886/per dag 9 dagar 12 timmar och 43 min har jag varit inloggad, och kanske det som inte statistik kan visa det 2 dublbla som jag bara läst alla spännande inlägg. Det är mycket intressant att höra alla synpunkter och forumet har varit mycket bra. Miljöfrågor har ännu inte kommit som ett ämne men jag är väl fortfarande för tidigt ute även om jag själv påtalat det i över 20 år och gjort en film för ca 14 år sedan. Övriga inlägg hur har det blivit efter råd jag givit, har det gett något resultat. Vore mycket intressant med synpunkter. Normalt håller jag på och skriver mellan 21.00 - 02.00 som mest, ibland är det ganska kul med statistik, och jag tycker att forumet har skött sig bra, men finns det någon statistik på det, annas sätt igång och tyck. :bravo :winner 😃.
Trevligt![br][br]Jag skulle vilja se någon undersökning som visar varför människor besöker detta forum, vad som anses vara bra och mindre bra. Vad som skulle kunna göras bättre samt vad som skulle kunna kompletteras...[br][br]Ansvariga? ;-)
Tack Jessica, Jag är glad att du svarade mig så snabbt, och deji, det som är bra ska föras fram och tar man på forumet på allvar så tror jag att man får mycket gratis av oss medlemmar, sådant som iaf jag tar ordentligt betalt för i ett mer komplext sammanhang. Ta Mojo som ex, han sprider kunskapen om detta forum som man gödslar en åker och genom honom kom jag i kontakt med er, eller sweetrots enastående liv som han delar med sig av. Vi tycks ha en hel del beröringspunkter så jag behöver inte skriva så mycket och Jessica sjung på, det blir människor glada av. :winner :bravo :D.
Just meningen "det som är bra ska föras fram och tar man på forumet på allvar så tror jag att man får mycket gratis av oss medlemmar, sådant som iaf jag tar ordentligt betalt för i ett mer komplext sammanhang." tror jag att du har väldigt rätt i. Ett forum av det här slaget, där många återkommer med sina synpunkter och kunskaper skapar en sorts tillit och gemenskap, vilket i sin tur gör att man både vågar och vill ge och ta. Man bjuder mer på sig själv än man kanske hade gjort inför någon "helt okänd". Samtidigt finns nog möjligheten att få kunder den vägen också.
Jessica Jäger
Sångerska och kulturproducent
http://www.jessicajager.se
Ett bra visitkort och rätt oförberett möte är ofta en framgång. Helt emot all kunskap här med kurser mm. Jag har igentligen aldrig sålt något men däremot har folk köpt en massa under åren. En god vän bad mig sitta ner och prata lite vi hade inte setts på länge. Mosebacke på söder på den tiden var behaglig. Strax innan jag skulle gå frågade en av hans vänner vad jag gjorde, Vi byte visitkort och jag lovade att höra av mig om ett år. Första orden var på 1 million ungefär och det blev många därefter till SAS runt om i världen. 30 år går fort, nu tar jag det lugnt och ska fira sonen Gustav som blir 7 år på fredag. :-* :winner :D.
[quote author=lars arenander link=topic=5365.msg25885#msg25885 date=1242573458][br]Ta Mojo som ex, han sprider kunskapen om detta forum som man gödslar en åker och genom honom kom jag i kontakt med er, [br][/quote][br][br]Tack Lars,[br]Dock kommer det nog dröja ett tag innan man kan så något av detta :D[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
[quote author=DEJI link=topic=5365.msg25884#msg25884 date=1242548199][br]Trevligt![br][br]Jag skulle vilja se någon undersökning som visar varför människor besöker detta forum, vad som anses vara bra och mindre bra. Vad som skulle kunna göras bättre samt vad som skulle kunna kompletteras...[br][br]Ansvariga? ;-)[br][/quote][br][br]Det skulle jag med vilja se :P[br][br]Det ligger i planen att göra en sådan! Vi kommer att ha en spännande tävling framöver och en undersökning kommer att finnas med i samband med den.[br]
En sak jag skrivit mindre om är myndigheter och det beror kanske på att man börjar svänga om och jag fått lite rätt här och där. Man ska ju även minska skv med 500 personer så man blir tvungen att avsluta småmål till de klagandes helt riktiga besvärsinlagor.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.