Senaste inläggen
Pressmaskin för T-shirts säljes
Försöker igen att annonsera. (sist var det någon som larvade sig så jag tog bort annonsen) Kategori: Till salu |
|||
Finnes: Kontorsplats(er) centrala GbgReklambyrå hyr ut möblerad(e) kontorsplats(er) i centrala Göteborg. Nyrenoverat och trevliga kollegor! I första hand söker vi 1-2mansföretag inom webb, PR, marknadsföring el. dyl. Inflyttning omgående eller hösten 09. Maila info@kreafon.se för mer information. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur lösa bruten nummerserie?
Jag har börjat fakturera men gjorde ett dumt nybörjarmisstag. |
|||
Föräldrapenning och löneutbetalningar
Nu har jag räknat så jag har röda hjärnceller istället för grå! |
|||
Hur bokföra delutbetalning av lön?Jag har gjort lönekörning i löneprogramet, men när lönerna skulle betalas tog jag inte ut full lön på mig utan bara en del. Resten har jag tagit ut lite senare. Visst måste det väl finnas ett konto för att "mellanlanda" den del av lönen som utbetalades senare? |
|||
Hushållsnära tjänster som förmån?
Hallå alla, |
|||
Entreprenörer i samverkan
Jag söker entreprenörer och/eller anställda/arbetssökanden som har allvarliga planer på att starta egna företag. Ni har alla, liksom jag, en eller flera affärsidéer som ni vill förverkliga. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
hjäääälp!Hej igen..... nu har jag verkligen problem. Sitter som bekant med en väns bokföring. Tidigare har en "redovisningsbyrå" skött detta fram till augusti förra året men det var så extremt mkt slarv och oordning att jag var tvungen att starta om (vet inte ens om det är lagligt?). Nåväl. Problemet som dykt upp nu är ju att man tidigare lämnat in Skattede... |
|||
design skydd? ändra etikett namn? kläder/varumärkesintrång
Hej, |
|||
Vad gäller för regler/lagar?
Om man vill dela ut flyers eller sätta på vindrutetorkaren på bilar? Tänker på tillställningar av typen tävlingar, träffar, marknader mm. Måste man ha tillåtelse någonstans i från? Räknas det som SPAM om man sätter en lapp under vindrutetorkaren? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur starta konsultbolag?
Hej. Jag behöver er hjälp! Kategori: Allmänt |
|||
pytteliten e-butik, beställningsformulär med payson?
Hej hej, jag är ny på forumet men jag har tjuvläst länge! Kategori: E-handel |
|||
fakturor!
Hej, |
|||
Hur beräkna prissättning/vinst?/skatt?mattematik tråd
Säg att jag importerar varor utanför eu. |
|||
Ändra/lägg till verksamhetsinrktning i bolagsinfo
Verkar som om bolagsverket har stängt idag Grrrrr, men vänder som vanligtvis till er för svar. |
|||
Var kan man få info om ens VAT nummer /företagsinfo utlandet?
Hej och God morgon! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Leasingavgift och inventarier
Hej! |
|||
Bygger E-shop och har frågor kring moms vid utlands handel mm
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Fiktiv utlandsmoms
När man bokar den fiktiva eu-momsen på 2615, 2616 och 2645 får man ju ett nollsaldo, men ska denna ligga kvar i balansen eller nollas ut på något sätt? |
|||
Hur marknadsföra sig effektivt i sociala medier?
Magnus Fäldt skrev i en annan tråd så här: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||