Senaste inläggen
Vad gäller för regler/lagar?
Om man vill dela ut flyers eller sätta på vindrutetorkaren på bilar? Tänker på tillställningar av typen tävlingar, träffar, marknader mm. Måste man ha tillåtelse någonstans i från? Räknas det som SPAM om man sätter en lapp under vindrutetorkaren? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur starta konsultbolag?
Hej. Jag behöver er hjälp! Kategori: Allmänt |
|||
pytteliten e-butik, beställningsformulär med payson?
Hej hej, jag är ny på forumet men jag har tjuvläst länge! Kategori: E-handel |
|||
fakturor!
Hej, |
|||
Hur beräkna prissättning/vinst?/skatt?mattematik tråd
Säg att jag importerar varor utanför eu. |
|||
Ändra/lägg till verksamhetsinrktning i bolagsinfo
Verkar som om bolagsverket har stängt idag Grrrrr, men vänder som vanligtvis till er för svar. |
|||
Var kan man få info om ens VAT nummer /företagsinfo utlandet?
Hej och God morgon! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Leasingavgift och inventarier
Hej! |
|||
Bygger E-shop och har frågor kring moms vid utlands handel mm
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Fiktiv utlandsmoms
När man bokar den fiktiva eu-momsen på 2615, 2616 och 2645 får man ju ett nollsaldo, men ska denna ligga kvar i balansen eller nollas ut på något sätt? |
|||
Hur marknadsföra sig effektivt i sociala medier?
Magnus Fäldt skrev i en annan tråd så här: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
import, vem står för kostnaden för försäkring?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Nutek upphör som myndighet, Tillväxtverket tar över
Två nya myndigheter som berör oss företagare har precis fötts. Kategori: Nyheter |
|||
Designer söker uppdrag
Är du i behov av en ny design med en stilren grafisk profil för din sida? Kategori: Till salu |
|||
Milersättning etc i AB
Hej. |
|||
Namn på mitt företag
Jag kommer att sälja skrivtjänster. Kategori: Allmänt |
|||
Partner till Fitnesskoncept, vi börjar med Gävle
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Google Analytics visar inte alla klick från Adwords
Jag vet att alla klick från Google Adwords inte visas i Analytics men jag tycker att det har ändrats ännu mer den sista tiden och inte till det bättre för oss som betalande annonsörer. (Om varför de inte alltid visar samma finns här) Kategori: E-handel |
|||
Tömning av 1229?
Ska konto 1229 (Årets avskrivning maskinger och inventarier) tömmas mot 1220 (Maskiner och inventarier) vid räkenskapsårets början? Detta känns mest rimligt då 1220 då kommer att visa nuvarande värdet på inventarierna. |
|||
Den siste byfånen
Jag har börjat tröttna ordentligt på alla dessa chefer som har suttit och tillskansat sig hundratals miljoner i olika bonusavtal genom åren. Kategori: Off Topic |
|||