Wonna I de Jong

2066
2
Wonna I de Jong, en av Sveriges största privata fastighetsägare i intervju med E24: http://www.e24.se/kvinna/business/artikel_1298489.e24
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
822
48
Vilken story. Skoj att läsa! :winner
2360
37
När den kom läste jag den och kommenterade. Det är ungefär som detta forum med den skillnaden att man inte blir rik på pengar men rik på att munhuggas när andan faller på, fast å andra sidan är det ganska sällan, det här är ett bra forum. :winner :bravo.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
60
Mycke imponerande!![br]Jag blir speciellt imponerad över de som börjar utan Eget kapital.
www.kamerafilter.se | www.ljustalt.se | www.reflexskarm.se
822
48
[quote author=Magnusfaldt link=topic=5348.msg25780#msg25780 date=1241935749][br]Mycke imponerande!![br]Jag blir speciellt imponerad över de som börjar utan Eget kapital.[br][/quote][br][br]Visst är det extra skoj!  :nicka[br][br]Men jag funderar lite och kan inte komma på att det är många som växt upp med pengar som gjort riktiga stordåd som detta. Kanske lyfts de inte fram då vi gillar att läsa sådana här historier, eller är de som växer upp med pengar inte lika hungriga och struntar i att jaga de stora kulorna. Kanske måste man ha varit i skiten för att verkligen få drivet att göra det lilla extra. Bara några tankar..  :D

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.