Senaste inläggen
Har någon en mall till en köpnota av aktier?
Är det någon som har en sådan mall att dela med mig? Maila den vänligen till bifogad e-mailadress nedan. |
|||
Säljer ett parti NYA solglasögon
Kategori: Till salu |
|||
Extra avgift på uppdelad faktura?
Hej! |
|||
Bokföringen paralellt med webbshoppens betalningssystem
Hej! |
|||
Privat utgift på samma räkning som företagsutgiftHar fått en räkning som olyckligt nog innehåller både sånt som företaget och jag själv ska betala. 1000 kr för företaget, 600 kr privat och 400 kr moms. Om jag betalar detta via företagets pg hur bokför jag detta korrekt? |
|||
Hjälp med verksamhetsbeskrivning
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Domänadress och varumärkeslagstiftning
hej! |
|||
Sälja till butikskedjor
Hur går man till väga om man vill sälja en "IT" produkt till en butik, allt från små enskilda dataföretag till SIBA, Media Markt..? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Intresserad av personlig utveckling?
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vill köpa emballage, men vart ifrån?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Skulle du köpa en mall för din hemsida på denna sajt?
Tacksam för synpunkter! www.webbmax.se Kategori: Feedback |
|||
Förutbetalda leasingavgifter.
Behöver hjälp! |
|||
Starta företag på Malta
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Webbportal - Programmerare
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Lönebidrag
Hej! |
|||
Beräkning av skattemäsigt resultat
På en bilaga till deklarationen som heter "Beräkning av skattemässigt resultat" finns några saker jag undrar över: |
|||
Upphovsrätt för pressbilder
Jag undrar om jag kan använda pressbilder i syfte att recensera produkter, filmer mm på en blogg eller om det i upphovsrätten förbjuder en att göra sånt om man inte är registrerad som pressmedlem? |
|||
Erfarenhet av ad24?Som rubriken antyder undrar jag om det är någon som har erfarenhet av www.ad24.se/. Alternativt om någon har några spontana funderingar. Låter ju bra att för 20kr få sin annons publicerad på 30 sidor, men jag tycker att det är så lite information på sidan. Det står visserligen vilka s... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lista på svenska exportföretag
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Starta bolag för alkoholdistribution. Import/FörsäljningVad krävs det för att få starta ett importföretag som handlar med alkohol ? Kategori: Företagande över gränserna |
|||