Senaste inläggen
Hjälp med företagsnamn
Hej alla företagare! Kategori: Feedback |
|||
VANDRARHEM
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Köp av tjänst
Hej alla hjälpsamma! |
|||
Varför ska det vara så dyrt att profilera sig
En bra logga måste ju alla företag ha, men det brukar kosta. Var själv på jakt efter en någon som kunde hjälpa mig att profila företaget. Men det kostar dyra pengar om du vill ha ett proffs. Allt mellan 60 000 -100 000 kronor bara för idéarbetet. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Internationella kurir/fraktföretag för små leveranser
Finns det företag som kostar mindre än posten? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
UNIK METOD
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
bokföring av internetinkomster.
Hej, Jag driver en hemsida med lite reklam. Viss reklam tillåter incitament vilket betyder att jag får betala mina besökare för att registrera sig på företagets annonser.. |
|||
Finansiering utan bank
Mitt andra inlägg! Kanske finns svar på frågan, ber i sådana fall om ursäkt. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
E-handel med bra marginal!?
Hejsan, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
export transport
har tankar på att importera från från Indien, för försäljning här hemma. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Behöver läsa på lite. Någon "kurs" att läsa online?
Tjohoo 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Den moderna butiken
Jag slänger upp min fråga här, hittade ingen bättre del. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hej!Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Svenskt företag med uppdrag i Norge
Hei, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
förvaltare...
hej, är det någon som har erfarenhet kring förvaltarskap och vad som gäller? Saken är den att jag har 2-3 stycken som har handlat i vår webbshop på kredit och sedan låtit bli att betala. När vi skickat inkassokrav har det visat sig att dem har förvaltare. Förvaltarna bestrider med hänvisning till att personen inte får ingå avtal. |
|||
Söker investerare för 500.000 på 24 månader ..
Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ombilda Enskild Firma till Aktiebolag
Hej! |
|||
Hjälp med annuitetslån (mental modell)
Pinsamt nog får jag inte ihop detta i en tillfredsställande mental modell. Det är lite att läsa, men jag vore ytterst tacksam för hjälp: Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Din nya försäkringslösning.
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföring vid överföring från PayPal till svensktbankkonto
Hej alla! |
|||