Senaste inläggen
Moms + skatteuträkning.
Hejsan! |
|||
Hur ska jag sätta upp bolaget?
Hej, jag har följande "problem": |
|||
Ensamrätt vid import
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
söker: Färdig E-handeltjänst med B2B/ÅF-möjligheter
Känner någon till ett (eller flera företag) som erbjuder e-handelsshop med B2B/ÅF-möjligheter som standard eller som extra modul? Är inte intresserad av ett företag som bygger detta specifikt för mig, har dåliga erfarenheter av det. Kategori: E-handel |
|||
Hur sparar jag eller investerar mina pengar bäst?
Jag vet. Väldigt bred och kanske svår fråga att svara på men vilka alternativ finns som är bra? Kategori: Off Topic |
|||
Provisionsbaserad lön...? Hur går man till väga?
Hmm..sitter och klurar på hur man går till väga för att anställa en på enbart provision. Killen vill ha bara det, för ha tycker att det sporrar honom! Han kommer jobba som säljare över telefon. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Design hjälp sökes, tryck hjälp även det!
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp med import...
Hallå... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Någon annan som hört talas om YUMP?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
(en till) domänadress och juridik - annan bransch
Jo, jag ska starta en firma till, helt olik den jag nu driver inom idrottsbranschen - nu inom reklam och marknadsföringsbranschen. Jag kom över en domän som kommer passa mitt företagsnamn finemang. Nu kommer det här med att det finns 127 andra företag runt om i Sverige (både registrerade och avregistrerade) som heter något liknande. |
|||
e-handel wellness
Hej allihop och tack för ett underbart forum! :bravo Kategori: Affärsidéer |
|||
Import/export mellan europa och f.d. sovjetländer
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Var köpa visitkort mm ifrån
Är det smartast att knata ner till tryckerierna på hemmafronten eller är det bättre att köpa från nätet? Kategori: Inköp |
|||
Avikelse
Hei! Jeg har ett problem, når jeg skal skrive ut momsraport er alt greit det finnes ikke avikelser i momskontrolen, men etter at jeg har skrevet ut momsraporten så får jeg en avikelese. Er det noen som vet om det ske være slik eller er det noe feil jeg gjør? |
|||
Betting site/system
Hej säljer vår betting site med till gång till att göra så folk blir egna bookmakers mm Kategori: Till salu |
|||
Annonspriser?
Någon här på forumet som kan komma med tips om hur man samlar in annonspriser inom olika kategorier. Tv, press, rörlig media, webb etc. Har letat hos SCB och mailat olika företag, men svårt att få tag i prislistor. Jag behöver ta in för att kunna sätta ett pris själv. Kategori: Allmänt |
|||
Starta caféI några år nu har jag gått och smågrubblat för mig själv. Jag bor i Malmö och har barn och har aldrig hittat ett café som faktiskt är barnvagnsvänligt. Vart man än går så fnyser folk åt en när man kommer och ens barn ska alltid sitta tyst och fint och gud nåde en om barnvagnen står ivägen för just den personen! Så... varför då inte starta ett café... Kategori: Affärsidéer |
|||
löner
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
När är det dags att kasta in handduken?
Jag har investerat drygt en miljon ett kosmetikabolag som säljer två i Sverige okända varumärken av hudvårdprodukter. Det känns som att vi har provat allt i marknadsföringsväg som pr, dr, press och når mediokra resultat 100-200ksek/år i omsättning och då finns det ingen vinst att prata om. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Svarsservice
Hej! Kategori: Inköp |
|||