Senaste inläggen
Hur kan jag samla in info om kostnad/pris - kläder?
Hej! Kategori: Affärsplanen |
|||
Behöver hjälp med min uppfinning
Jag och min bästa kompis har kommit på världens uppfinning. Kategori: Affärsidéer |
|||
Varför starta eget?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Kompanjon / delägare söker vinimportör
Jag letar efter en äffarspartner - samarbetspartner Vinimportör. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Krav på bokföringsprogram
Är det någon som vet vilka krav som måste uppfyllas i ett bokföringsprogram (faktura/order/offert/avtal/reskontror/bokföring)? Myndigheter, certifieringar, eller räcker det att själv intyga att det uppfyller de regler (vilka) som finns? |
|||
Samarbetspartner Telemarketing
Sonica TeleMarketing ab:s huvuduppdrag är i dagsläget mot en expansiv teleoperatör. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
ännu en hemsida..tyck till
som rubriken säger tyck till!!..
Kategori:
Feedback
|
|||
Starta eget när fortfarande anställd!?
Tjenare alla glada :mrgreen: Kategori: Allmänt |
|||
Tullfråga
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vill du betatesta ehandel.com?
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Eget affiliaterföretag
Hejsan jag har precis startat upp en hemsida där jag markandsför spelbolag som unibet expekt m.m. Nu har jag en fråga: Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföring när jag säljer på kommision
Jag köper in varor från ett land utanför EU från en privatperson och säljer de sedan via kommission på ett annat företags webbplats. |
|||
Starta företag under finanskrisen? (fördelar/nackdelar)
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bör jag byta jobb?
Idag jobbar jag som konsult på ett av Sveriges största teknik-företag. Jag är civilingenjör, med 8 mån erfarenhet. Värdesätter erfarenheten jag nu samlar på mig väldigt högt, särskillt i dessa tider. Det är super att jag fick jobb precis innan finanskrisen. Men min lön är botten. Kategori: Off Topic |
|||
www.favoritsmycken.se
Är i startgroparna av lansering av ett nytt sätt att beställa smycken. Kategori: Feedback |
|||
Företagsstart januari 2010 - tankar/idéer
Skriver här på forumet i förhoppning om att kunna utbyta erfarenheter gällande att starta eget. Jag studerar tredje året på Chalmers och kommer att ta ett sabbatsår för att cykla till Indien. Resan har två huvudsyften: Kategori: Affärsidéer |
|||
Är jag bara en wannabe?
Med risk för att bli flummig och filosofisk så skulle jag vilja ha lite feedback och kommentarer från någon av alla otroligt erfarna och kompetenta personer som är aktiva på detta forum. Kategori: Allmänt |
|||
omvänd skattskyldighet
Hello! |
|||
Hur fixar man bäst websida till e-butik?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Bokföra biljettförsäljning, hur?
Kommer inom en snar framtid starta upp ett företag som delvis kommer att jobba med biljettförsäljning. Vi kommer att sälja biljetterna direkt till kund. Hur gör jag med kvitton? Man måste väl ha kvitto på att man har sålt biljetterna? Hur bokför jag detta? |
|||