Senaste inläggen
Förutbetalda leasingavgifter.
Behöver hjälp! |
|||
Starta företag på Malta
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Webbportal - Programmerare
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Lönebidrag
Hej! |
|||
Beräkning av skattemäsigt resultat
På en bilaga till deklarationen som heter "Beräkning av skattemässigt resultat" finns några saker jag undrar över: |
|||
Upphovsrätt för pressbilder
Jag undrar om jag kan använda pressbilder i syfte att recensera produkter, filmer mm på en blogg eller om det i upphovsrätten förbjuder en att göra sånt om man inte är registrerad som pressmedlem? |
|||
Erfarenhet av ad24?Som rubriken antyder undrar jag om det är någon som har erfarenhet av http://www.ad24.se/. Alternativt om någon har några spontana funderingar. Låter ju bra att för 20kr få sin annons publicerad på 30 sidor, men jag tycker att det är så lite information på sidan. Det står visserligen vilka sidor annonsen publiceras på - men hur länge? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lista på svenska exportföretag
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Starta bolag för alkoholdistribution. Import/FörsäljningVad krävs det för att få starta ett importföretag som handlar med alkohol ? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Några momsfrågor mm
Hej. Ang. avskrivningar på inventarier, har det någon betydelse om inventarierna är köpta utanför sverige och även utanför EU? jag tyckte jag läste om specialregler för det någonstans. Och räknas det som svensk moms på sånt? |
|||
Kund som vägrar betala faktureringsavgift?
Hej! |
|||
Avtal mellan näringsidkare?
Hej! |
|||
bokföring över internet?
Hej! |
|||
God kväll
Hej hej Kategori: Off Topic |
|||
Hur bokföra felbetalningar?
Jag börjar få ett antal felbetalningar till mitt konto som jag undrar hur jag skall bokföra, och förfara med. |
|||
Jag gick vidare!!!
Jag gick vidare i Affärschansens tävling!!! |
|||
Svårt att bokföra själv? Något program som rekommenderas?
Hejsan alla, behöver er hjälp nu. Vet inte riktigt var jag ska börja. 🙁 |
|||
15000%Det var ungefär avkastningen på ett markprojekt som jag ville att folk skulle satsa på för ungefär 5 år sedan, Familjen har en liten bit där men jag ville ha mer men tyvärr blev det inte så utan ett annat trojekt som gav för svenka mått en fantastisk avkastning ändå. i samband med en annan tråd kom jag att tänka på ett annat område som jag såg f... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
inkasso/kfm
Jag håller på att bli galen! Ber om ursäkt att ni möts av mitt gnäll, men... |
|||
Kvalitetsmärkning
Jag undrar om det är någon som sammanställt en lista (eller påbörjat en sådan), över de företag, föreningar, sammanslutningar osv. som på olika sätt certifierar eller kvalitetsmärker E-butiker? Kategori: E-handel |
|||