Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 16 år sedan

Sajt för referensbutiker för olika plattformar och branscher

Hej,

Jag heter Kristoffer och har under en tid försökt komma igång med e-handel. Jag har letat efter en bra sajt där man enkelt kan se referensbutiker från olika e-handelsplattformar och branscher. Jag har dock inte hittat någon så jag startade en egen som heter E-handel Showcase, se www.ehandelshowcase.se

Tanken med denna sajt är att personer som är intresserade av e-handel på ett enkelt sätt ska kunna se referensbutiker från olika plattformar och branscher. Det går även att betygsätta butikerna och skriva kommentarer.

Tanken är också att personer/företag som har en e-butik idag ska kunna visa upp den på sajten. Varje e-butik får en egen sida där de kan presentera butiken och där det finns en länk till butiken och till företaget som utvecklat plattformen, se www.ehandelshowcase.se/wall44

Om du har en butik som du vill lägga upp får du jättegärna göra det på www.ehandelshowcase.se/lagg-till-butik

Jag har precis lagt upp sajten så all feedback välkomnas. Jag nås enklast på info@ehandelshowcase.se

Med vänliga hälsningar

Kristoffer
Svara med citat
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: