Senaste inläggen
Finansiering till exklusive land exploatering,Malibu,Hollywood i Los Angeles USA
Finansiering till exklusive land exploatering,Malibu,Hollywood i Los Angeles USA Kategori: Söker/eftersöker |
|||
DepositionJag försökte hitta ett konto för depositionsavgift. Jag har betalat 50% för en vara vid beställningstillfället och sedan 50% vid leverans. Har sökt runt lite men hittade bara "kundfordringar". Men det innebär väl erhållna fordringar. Sedan ska de två betalningarna helst ihop till en summa, ett verifikat förmodar jag, när jag skriver av dem. Tips på... |
|||
Frågor om avskrivning
Hej, jag har några undringar kring avskrivning. Jag tycker det är lite konstigt med värdeminskningen ibland. |
|||
någon intresserad av att importera från Kina
jag exporterar en del elektronik produkter blandannat mobil telefoner & bärbara datorer & lcd fotoramar mm om du är intreserad så kontakta mej Kategori: Inköp |
|||
Moms på bensin?
Hej alla! |
|||
Månadsbetalning... hur ska det gå runt?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Utvecklingsuppdrag för webbapplikationer sökes
Vi har ett utvecklingsföretag som utvecklar webbaserade system för finansbolag och tjänsteföretag. Företagets kontor ligger i Bangkok och vi pratar svenska, engelska eller thailändska. Kategori: Till salu |
|||
FaktureringsfrågaJag jobbade som anställd massage terapeut på ett företag o har nu slutat o chefen undrar om jag vill jobba extra. Jag funderar på att starta eget o fakturera det jag jobbar extra för att kunna använda pengarna i företaget till vidareutbildning inom massage etc. Jag kommer eventuellt att arbeta som musiker o få in pengar i företaget även från detta... Kategori: Affärsidéer |
|||
Vilka bidrag finns att söka?
Hejsan! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur hanteras eget inlånat kapital vid konkurs?Jag har drivit ett aktibolag i 13 år. De senaste åren har varit förlust. Företaget är inte på obestånd men jag närmar mig en punkt där jag måste agera. En av anledningarna är att jag har ett för högt kostnadsläge med bl.a. ett hyreskontrakt som jag inte kan bryta. Jag funderar på att bilda ett nytt bolag och driva verksamheten i egna lokaler. Verka... |
|||
Feedback på stockholmssolist.se
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Mentor fastigshetsinvestering sökes
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Köpa och hyra ut enfamiljshus
Jag har en fundering på att börja investera lite i fastigheter. Jag menar då inte nödvändigtvis spekulera i form av att jag förväntar mig en värdeökning som jag kan casha ut vid en försäljning utan vad jag vill åt är cash flow i form av en högre hyresintäkt än mina totala kostnader (inkl. räntekostnader för lån). Kategori: Allmänt |
|||
Ordär viktiga att de översätts eller tolkas rätt. Ska man göra affärer och inte behärskar språk och även mentalitet kan det gå riktigt illa, Det finns det ofta böcker om eller information från handelskammare i respektive land. Behöver man en juridisk tolk så finns det 3 grader tolk, auktoriserad tolk, och rättstolk ska tolken även kanske översätta så... Kategori: Off Topic |
|||
Sälja annonsplats?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Starta bolag i lettland med lågskatte
Lettisk aktiebolag säljes Kategori: Till salu |
|||
Nystartad AB
Hej |
|||
Leasa ett café! Inga investeringar; hyra + nycklar = börja!
Vi har startat ett café men nu har vi omprioriterat våra verksamhet Kategori: Till salu |
|||
Sekretess och tystnadsplikt
Hej |
|||
Stor bussresa säljes
Hej, Kategori: Till salu |
|||