Senaste inläggen
Ideell förening som kommanditdelägare?
Hej , Kategori: Allmänt |
|||
Fastighetsskatt
Hej där! |
|||
Arbetsgivaravgifter
Hej! |
|||
Företagsnamn sökes, bilar bland annat
Hej Kategori: Feedback |
|||
bolagsverketBehöver man deklarera för något om man har registrerat enskild firma och firmanamn på bolagsverket men inte aktiverat det genom F Skatt o moms . alltså inte startat upp det på något sätt ännu. Kategori: Allmänt |
|||
Sälja utan företag
Hallå alla företagare! Kategori: Allmänt |
|||
Företagsförmedling - Hur mycket betalt tar de?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Ce-märkning
30 minuter skrivning åt helvete pga. "logga in igen" med alternativet förbli inloggad i 60 min. fuck. Grrrrr Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Communityscript
På grund av tidsbrist avyttrar vi här ett script för ett community som egentligen skulle användas i ett projekt. Information: Kategori: Till salu |
|||
lager eller vinst?
vad kan det vara för nackdelar respektive fördelar att använda vinst för att bygga(skaffa lagervaror) lager ett år eller två istället för att ta ut det som lön ??.. |
|||
Mest för män???? Ser sällan några kvinnliga inlägg här, skulle vara intressant att veta hur många kvinnor som är medlemmar. Ja, lite statistik öht kunde vara intressant. Vilka yrken finns här representerade, ålder, kön etc. Kategori: Allmänt |
|||
Vad lägger du på tallriken i jul?
Innan du svarar, våga se sanningen i vitögat. Kategori: Off Topic |
|||
Sälja Ungdomsportal till kommuner
Hej igen! Kategori: Affärsidéer |
|||
Diverse avgörande frågor
Så jag har kommit fram till att bokföring inte är min starka sida och har därför ett par funderingar som jag skulle uppskatta att få svar på väldigt mycket... |
|||
Enskild Firma eller Aktiebolag?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
SwedBank e-bokföring Hjälp mig!
Skaffade förra veckan e-bokföring och gjorde ett litet misstag (tror jag). Jag har ju inte kommit igång med företaget ännu och ville bara prova på bokföringsprogrammet. Har en förmåga att vilja testa allt innan man läser någon instruktion... |
|||
basfrågor.
Hejsan Kategori: Allmänt |
|||
Periodiseringsfonder, delägare HBJag är relativt ny på detta forum och otroligt glad att jag hittat det. Jag är väldigt intresserad av ekonomi ö h t och hoppas på att arbeta med redovisning i framtiden. För tillfället så sköter jag den löpande bokföringen i mina svärföräldrars HB och har även f o m taxeringsår 2009 tagit på mig uppgiften att upprätta bokslut samt deras deklaratio... |
|||
Nybörjare i bokföring
Jag är ganska ny på bokföring. Har kämpat och känner nu mig trygg i min uppgift. Vill därför tipsa andra nya och samtidigt få höra om de andra nyas erfarenheter. Mina viktigaste tips (som jag själv ser på det): |
|||
Jag vill exportera olivolja till Sverige. Hur?
Hej alla Kategori: Allmänt |
|||