Köp och säljsida (Komplett)

151
Vi säljer nu av lite "restprodukter" från vårt lager.

Ett stycke annonssida av liknande typ som blocket.se.

Gratis annonsering.

Reklamplatser (möjlighet till goda inkomster).

Flertalet annonskategorier

Adminpanel där du kan godkänna och ta bort annonser med mera.

Vid försäljning kan vi ändra bakgrundsfärg och liknande efter era önskemål (i dagsläget vit). Vi lägger också in er logga på startsidan och ändrar texterna (på startsida med mera) efter era önskemål samt bygger sidan "servicedesk" åt er (denna är idag tom).

Det enda du behöver göra efter leverans är att lägga upp sidan på ett webhotell och ordna fram ett annonsprogram (t.ex. google adsense) och sedan är du igång med din annonssida.

OBS! Denna sida är kodad av en extern konsult på vårt uppdrag. Den är fuktionstestad och allt fungerar. Dock lämnar vi ingen garanti (normalt lämnar vi 6 månader garanti på alla våra webbsidor).

Pris: 5 000 SEK exkl. moms eller bud.

Intresserade mejlar [email protected]
MVH Richard Andréasson
151
Då vi gärna vill ha sålt denna före 31/12 sänks priset till 4 500 exkl. moms eller bud (förutsätter att affär är klar före 31/12). [br][br]Maila om du har frågor eller vill lägga ett bud.[br][br][email protected]
MVH Richard Andréasson
632
3
Om ni driver ett företag som säljer webbtjänster så måste ni väl kunna lägga upp en testsida, så att man får någon som helst aning om vad det är för något, hur designen ser ut osv osv. [br][br]Den måste ju inte ligga på en egen domän, använd en underdomän till er egen webbplats och använd samma webbhotell.
151
[quote author=krjh link=topic=6243.msg30083#msg30083 date=1260909338][br]Om ni driver ett företag som säljer webbtjänster så måste ni väl kunna lägga upp en testsida, så att man får någon som helst aning om vad det är för något, hur designen ser ut osv osv. [br][br]Den måste ju inte ligga på en egen domän, använd en underdomän till er egen webbplats och använd samma webbhotell.[br][/quote][br][br]Ja, vi kan göra det. Men med vårt nuvarande webbhotell kostar det extra och om vi skulle göra klart hela sidan och lägga den på nätet skulle vi lika gärna kunna driva den själva.
MVH Richard Andréasson
151
Vi är nu på g med en demosida som kommer upp inom någon dag.
MVH Richard Andréasson
151
På grund av problem med webbhotell samt sjukdom väljer vi nu att kraftigt sänka priset.[br][br]Nytt pris är endast 3 500 exkl. moms ej förhandlingsbart.
MVH Richard Andréasson
39
1
151
[quote author=corporate link=topic=6243.msg31198#msg31198 date=1266246947][br]Kan man få se en testversion?[br][/quote][br][br]Som jag skrev tidigare så går det inte att lägga upp en testversion eftersom det är problem med webbhotellet.
MVH Richard Andréasson
321
9
Hur mkt plats tror du att en sån här annonssida kan behöva på ett webhotell? [br]Och...vilka kunskaper krävs för att sedan sköta om den?[br][br]Gäller priset 3500 fortfarande?
Mikael Lundgren - Utbildningar/produkter inom HLR o Första-hjälpen

Lundgren Creative Health & Safety AB
http://www.l-c.se
http://www.hlr-instruktorsutbildning.se
http://www.defibrillator-hjartstartare.se
http://www.skanehlr.se
151
[quote author=Filibastis link=topic=6243.msg31210#msg31210 date=1266262475][br]Hur mkt plats tror du att en sån här annonssida kan behöva på ett webhotell? [br]Och...vilka kunskaper krävs för att sedan sköta om den?[br][br]Gäller priset 3500 fortfarande?[br][/quote][br][br]Jag har haft den ute tidigare på binero.se på deras minsta paket. Mappen som innehåller alla filer är 3,06MB stor. [br][br]Att lägga upp den på webbhotell är visserligen lite småpill med (anlitar du en kunnig kodknackare går det på 30-60 minuter) men den dagliga driften är inte jobbigare än att administrera sitt konto här på foretagande.se. Du loggar in på adminpanelen och sköter alltihop därifrån. [br][br]Priset på 3 500 exkl. moms gäller fortfarande för sidan i befintligt skick.[br][br][br]Låter det fortsatt intressant så mejla gärna [email protected] så gör vi upp det hela, har du fler frågor besvarar jag gärna dessa.
MVH Richard Andréasson
758
9
Jag har varit intresserad, men jag förstår inte varför det skulle vara problem med webbhotellet.[br]Låter mer som om det handlar och kodningen.[br]Till dom 3500: - får man lägga lika mycket till, för att få allt ordnat, fick jag höra  då jag frågade runt lite och då blev det för dyrt för mig Tyvärr[br]
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
151
[quote author=Sinnenas Teater link=topic=6243.msg31234#msg31234 date=1266347877][br]Jag har varit intresserad, men jag förstår inte varför det skulle vara problem med webbhotellet.[br]Låter mer som om det handlar och kodningen.[br]Till dom 3500: - får man lägga lika mycket till, för att få allt ordnat, fick jag höra  då jag frågade runt lite och då blev det för dyrt för mig Tyvärr[br][br][/quote][br][br]Problemet med webbhotellet är att jag har andra saker uppe på mitt webbhotell och därmed får inte hela sidan plats på webbhotellet. [br][br]Vad är det för tillägg du har fått höra att du måste göra?
MVH Richard Andréasson
758
9
Problemet är att man inte vet något alls om detta script, därav priset....[br]Jag har sagt att jag vill ha sidan upp, klart och färdigt och då fick jag detta pris som var ett cirkapris mellan tummen och pekfingret.
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
2066
22
[quote author=RAWEB link=topic=6243.msg31240#msg31240 date=1266348612][br]Problemet med webbhotellet är att jag har andra saker uppe på mitt webbhotell och därmed får inte hela sidan plats på webbhotellet. [br][/quote][br][br][quote author=RAWEB link=topic=6243.msg31212#msg31212 date=1266265337][br]Mappen som innehåller alla filer är 3,06MB stor. [br][/quote][br][br]Jag kan donera 4MB utrymme på en server hos binero om det är det som saknas för att testa.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.