Senaste inläggen
Badge maskin
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Några funderingar
Om jag ska sälja något på lösvikt, måste jag då ha någon slags speciell butiksvåg (kopplad till kassan) eller kan jag använda en vanlig hushållsvåg? Kategori: Allmänt |
|||
Varför holdingbolag?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
PrissättningOm jag köper in en vara och säljer den vidare som den är, hur stort bör påslaget vara för att jag skall få full täckning? Om jag köper in en vara och vidareförädlar den, tex köper in en pall och dekormålar den för att sedan sälja den vidare, hur bör jag tänka då vad gäller prissättning? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföringsprogram
Hej! |
|||
Datingscript eller en inarbetat datingsida köpes
Tjenare, Kategori: E-handel |
|||
ResultatbudgetHej! Jag ska försöka mej på ett företag där jag dels försörjer mej som musiker, dels säljer min egen konst och konsthantverk/hemslöjd på marknader och via en hemsida, ska även ta kontakt med butiker som säljer konst och konsthantverk åt andra. Nu ska jag göra en ansökan till starta eget bidrag och en resultatsbudget. Vad kan vara troligt att jag tj... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Fördela Verksamhet
Hej , |
|||
Emballage
Jag söker med ljus och lykta efter någon typ av emballage för att kunna skicka tavlor i. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföra kostnader innan företaget är registrerat?
|
|||
Vektorisera min logga, hjälp?
Hej på er! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja som privatperson då man är företagare?
När man har registrerat sitt företag för moms och F-skatt, kan fortfarande sälja som privatperson? Jag menar om man exempelvis vill sälja sin gamla soffa som man köpte in innan företagsstarten, måste man bokföra det som en intäkt för företaget, trots att den har används för privatbruk och köptes in innan starten? |
|||
Starta eget, massa frågor kring detta
Hej! Kategori: Affärsplanen |
|||
Öresutjämning i bokföringen
|
|||
SEO - köp av länkar
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Formex
Någon som ska ställa ut på Formex och kan ordna en inbjudan? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Var bokföra kontantuttagsavgift?
Om jag gör ett konttantutag på kreditkortet på 5000kr och får en kontantuttagsavgift på 150kr, var ska jag då bokföra den? |
|||
slänga gamla fakturor
Hej! Jag har tagit över en enskild firma"dödsbo" efter min far,och ombildat det till ett AB. Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra registreringsavgift till Bolagsverket?
Hur bokför jag registreringsavgiften till Bolagsverket? |
|||
SÖKES: skylt ca 5 x 30 cm
Hello, jag letar med ljus och lykta efter någonstans där jag kan få gjorde en liten skylt ca 5 x 30 cm stor. Materialet spelar ingen roll, men ju billigare, desto gladare blir plånboken. Skylten ska sitta på väggen i trapphuset vid ingången till min lokal, så den behöver inte vara vädertålig. Kategori: Söker/eftersöker |
|||