webbshop förslag?

2
Hej,
Jag behöver ha en webbshop.
Jag är ingen expert på programmering men inte helt oerfaren heller.
Har inte hittat någon bra info, så därför frågar jag nu på detta forum!

Det räcker att den är enbart på svenska, men man ska kunna:

* Betala med kort, postförskott och möjligtvis direktbankbetalning genom bank.
* Vara SEO-vänlig
* Kunna ändra design på sidan själv
* kommer att sälja saker med olika storlekar och färger, och har en hel del artiklar.
* Skall kunna kopplas till webbhotellet FS Bas

Jag vill ha en snabb enkel och lätt lösning och funderade då på att göra shoppen i Joomla! med VirtueMart (Joomla! E-commerce Edition) men har inte hittat någon bra info om hur denna fungerar generellt för användare.

Har också funderat över att använda Auriga som betalsätt, någon som kan rekommendera det eller något annat?
Kanske har Ni andra förslag på alternativ till både shop-bygget och betalsätt?

Någon som vet var jag kan hitta den senaste versionen av joomla med integrerat vm?

Hoppas på er hjälp!
//Chiana
2066
2
[quote author=Chiana link=topic=6239.msg29889#msg29889 date=1260372711][br]Någon som vet var jag kan hitta den senaste versionen av joomla med integrerat vm?[br][/quote][br][br][br]http://www.joomla.org/download.html[br]http://virtuemart.net/downloads
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
2
är detta länk till ett joomla med integrerat vm? för det är det jag vill ha
2066
2
Nej, det är två separata länkar. Men de verkar "passa ihop", som inte helt oerfaren borde du utan problem få dem att fungera. Annars kanske det är värt att låta någon annan göra det åt dig.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
5