Senaste inläggen
Hjälpa en egen företagare med sin bokföring
Jag ska hjälpa en egen företagare med sin bokföring. Han använder idag Visma Enskild Firma. Jag skulle vilja kunna bokföra på min dator här hemma. Hur löser jag det? |
|||
Starta webbföretag
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Hvilken betalingsgateway skal vi vælge
Hej Kategori: E-handel |
|||
Magento webshop
Hej Kategori: Till salu |
|||
Vilka konton bör jag använda?
Hejsan! |
|||
Redovisning av inköp utan kvitton?Kostnader som är betalade med kreditkort och vars kvitton försvunnit. Kan dessa redovisas som avdragsgilla kostnader med hänvisning till kortfakturan som verifikation? |
|||
test
Något som vet? |
|||
Äntligen startat
Hej Kategori: Feedback |
|||
Tror jag skrev i fel tråd så jag provar här, vill ngn hjälpa mig?
Jag vill starta eget och har hört att man enbart kan ansöka om F-skattesedel och att bli momspliktig. Kategori: Allmänt |
|||
Registrera företag eller räcker det med F-skattesedel?
Jag vill starta eget och har hört att man enbart kan ansöka om F-skattesedel och att bli momspliktig. Kategori: Affärsidéer |
|||
Starta-Eget-Bidrag...svårt att få?
Har hört om arbetsförmedlingens starta eget bidrag, om att man kan få ca. 6000/mån i 6 månader? Kategori: Affärsidéer |
|||
Är det verkligen så lätt???
Hej allihopa! Kategori: Affärsidéer |
|||
Säljer som mellanhand - moms?
Hej! |
|||
Dig som vill öka din försäljning
Vill du ha mer köp sugna / intresserade kunder till en låg kostnad? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Moms tillbakaHar kört fast hur jag bokför de momspengar jag fick tillbaka från skatteverket. De kom in på mitt privata konto, spelar det roll egentligen? Men hur ska det bokföras? Har sökt på nätet och hittar olika sätt. |
|||
Personalvård
Hej. |
|||
En fråga om kreditfakturorOm man har en kreditfaktura som är större än fakturan som skall betalas så undrar jag hur man gör. Har fått en påminnelse på en faktura som är förfallen samtidigt som jag fick kreditfakturan. Jag uppmanas att betala den förfallna fakturan omedelbart men borde inte företaget dragit av den förfallna fakturan och sedan skickat mig en kreditfaktura på... Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra fakturor
Hej ny på detta forum Kategori: Allmänt |
|||
Aktiekapital vid nystart fråga?
Hej! |
|||
En fråga om Aktiekapitalet
Tjena! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||