Senaste inläggen
Monsieur.se behöver tips på att öka konverteringsgraden
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Bokföra inventarie
Om jag vid bolagsstart har en del inventarier som kan vara en tillgång i bolaget kan man bokföra det? och hur? |
|||
Hur ändra moms från 25% till 6%?
Hej |
|||
Starta AB - praktiska frågor
Hej, |
|||
Gratis tjänsten Goodly för konsumenter - vill någon ta över ?
Hej alla ! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Behöver hjälp att hitta grossist
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Growing Plants - ny ide- (+undersökning)
Growing plants informerar dig när din växt behöver vattnas. Den förhöjer dina växters liv genom att du behandlar den så som den ska behandlas. Growing plants - keeps your plants growing! Kategori: Affärsidéer |
|||
Ta betalt med kort
Hej alla, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vilka konto används vid bokföring av prel skatt?
Hej |
|||
Värdering hemsidaHej jag funderar på att köpa en bloggportal som varit i gång i ett år. runt 100.000 besök i månaden och 3.5 miljoner besök sedan start. Bolaget är i aktiebolag annonseringen är inte hög runt 25.000 kr i månaden. låga intäkter för att dom inte har säljare vad kan man lägga för bud? utan att vara helt ute och cykla TACKSAM FÖR SVAR Kategori: Allmänt |
|||
Nollpunktsförsäljning
Försäljning 2 000 000 kr |
|||
Kontonummer för bokföringen
Hej, |
|||
Helt nytt kassasysytem, godkänt av skatteverke
Säljer mitt godkända kassa system som endast är använt i 4 månader med alla tillbehör som behövs. Kategori: Till salu |
|||
Resultatrapport med kontantmetodenHur gör jag resultatrapport när jag använder kontantmetoden? Jag har ju inga 3000 konton i övriga bokföringen utan bara 1500 vid betalning av fakturan. Ska jag använda 3000-konton bara i resultatrapporten, med samma summa som 1500-kontot i övriga bokföringen? |
|||
Importera varor - Leverantörsfrågor
Hej hej. Har börjat få klart för mig hur processen med Import går till. Har dock ett par frågor kvar jag behöver hjälp med innan jag går vidare med handling.
Kategori:
Företagande över gränserna
|
|||
Hur bokförs sociala avgifter och skatt på bilförmån?
Hej |
|||
Kalkylering
Bidragskalkylering |
|||
Helt ny bok om Bokslut och Årsredovisning i mindre AB-K2 säljes!
En bok av Anetts Broberg, Bokslut & Årsredovisning i mindre ab-k2 SÄLJES. Den är helt oanvänd då min kollega beställt en likadan och vi behöver bara en. Boken är jättebra och går in på alla problem som kan uppstå vid bokslut och hur man ska lösa dessa. Allt gås igenom steg för steg. Kategori: Till salu |
|||
Telefoni och bredband till företag
Hej vänner! Kategori: Inköp |
|||
Leverantörer från Kina eller EU?
Hej vänner! Kategori: Företagande över gränserna |
|||