Prenumerera
Ekonomi
olika konton, vad man kan ta upp på dessa?
konto 6991 har jag hört används mycket sällan. |
|||
Hur bokför jag en gåva till en släkting?
Hej 🙂 |
|||
Ideell förening
Vill man inte starta ett företag, så kan man ju starta en ideell förening Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Enskid firmaTjena, I dag bestämde jag mig för att starta en enskid firma, för att kunna utforska olika affärsplaner. Jag har ingen aning om hur mycket jag kommer... |
|||
vad är vinsten i en firma?
Det säg att det är vinsten i egen firma som man skattar på. |
|||
Bokföring av skuld på momskontot
Hej, |
|||
Avskrivning firma-bil
Avskrivning king cab köpt år 2006 |
|||
FÄRDIGA KONTERINGSMALLAR
Sen en undran om kontering spcs administration 200 |
|||
Konteringsfrågor
Är egen företagare |
|||
Ränta på skatt, enskild firma
hej! |
|||
Resultat Rapporten - HJÄLP !
Hej |
|||
löner...
Hallå |
|||
Verifikationsnummerserie A,B,C etc?!
Kan någon snälla förklara hur man kan använda olika verifikationsnr serier med hjälp av bokstäver? |
|||
Små glasflaskor för förvaring?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Fakturadatum?! - Bokföring
Hej ! |
|||
Bokföra som enskild person eller grupp
Behöver lite hjälp med ett problem. |
|||
Dra av en dragkrokJag använder min privata bil i min enskilda firma men skulle nu behöva en dragkrok på den. Jag har drag på min andra bil så detta är alltså inget jag... |
|||
Tryckeriräkning - på vilket konto ska jag bokföra detta?Har designat en trycksak och även skött kontakten med tryckeriet för kunds räkning. Har nu fått fakturan från tryckeriet. Bokför jag den som ett inköp... |
|||
Gjort uttag på det mesta, men!
Jag håller ju på göra egna uttag på alla mina varor från företaget, men jag är lite fundersam kring "prissättningen". |
|||
Vad är kostnad för en konsult bolag?Jag driver en egen konsult bolag, min varulager är min kunskap och erfarenhet, och den försvan inte efter användning. Så i bokförning, är det ingen ko... |
|||