Prenumerera Ekonomi
Oj sorry fler inlägg...Ja då undrar jag nog hur man tar bort ett inlägg också? :oops: |
|||
Lite frågor om bokföring så här i början. Mina första verif.Har ganska nyss hittat hit och bara i stort sätt hunnit skumma igenom dom olika sidorna här men gillar det redan. Jag är precis i uppstarten av en ege... |
|||
Lite frågor om bokföring så här i början. Mina första verif.Har ganska nyss hittat hit och bara i stort sätt hunnit skumma igenom dom olika sidorna här men gillar det redan. Jag är precis i uppstarten av en ege... |
|||
|||
Ingående balans
Efter att jag gjort enligt konstens alla regler när det gäller bokslut i min enskilda firma så har jag två konton med summor kvar på. |
|||
Deklaration - få den ordnad av någon -nu-?Okej, nu blev det såhär att jag fick ett orealistiskt bra högskoleprovsresultat (håller på lägga ned mitt företag för att satsa på studier istället) o... |
|||
Missat 6% momsen..
Hej! |
|||
Upplåtelse av lägenhetsyta för handelsbolag
Hej! |
|||
Restvärdeavskrivning
Hej! |
|||
RestvärdeavskrivningDet vart visst dubbla inlägg :grin: |
|||
F-skatt i EF
Hej! |
|||
Underlag för bokföring av skattekonto
Vad ska jag använda som underlag/verifikation i bokföringen för när skattesumman dras från skattekontot (dvs. D:8910, K:1630)? |
|||
Hur bokföra provisionsförsäljning?
Hej. |
|||
Avdrag för förlust i nystartad verksamhetMin lilla enskilda firma som jag driver vid sidan om studierna gick första året med förlust varför jag planerar att utnyttja möjligheten till avdrag f... |
|||
Skattedeklarera faktura från utlandetJag har fått en faktura från ett annat EU-land, utan moms. Men jag har förstått det som att jag ändå ska deklarera skatten till Skatteverket på skatte... |
|||
Inventarier och kapital
Hej! Jag har tre frågor om bokföring. |
|||
Avdrag för utvecklingJag har eget bolag där jag har några få uppdrag. Samtidigt lägger jag ner mycket tid på att utveckla ett eget koncept – en applikation. Finns möjlighe... |
|||
Två korta frågor
Tjena! |
|||
Missad avskrivning?
Hej alla! |
|||
HJÄLP! Fakturanummer
Hej! |
|||