Annonssajt för företagsförsäljningar

6
Ska nu sälja mitt företag Scand Företagsförmedling pga. studier och andra
projekt. Företaget är en annonserings-sajt för företag som önskar att hitta
nya ägare. Sajten har bra trafik och 42% av personerna som vi kontaktat för
försäljning har velat testa använda vår tjänst.

Du lägger själv in annonserna i ett admin program på ett väldigt
smidigt sätt, så även en person som inte är så datavan skulle kunna sköta
sajten utan problem.

Vad som även är unikt med detta företag är att utgifterna är extremt små, det
enda som kostar är att hålla sidan uppe vilket bara kostar ett par hundra per
år. Mycket bra förtjänst möjligheter.

För mer info, kontakta mig per mail eller telefon.

Med Vänliga Hälsningar
Marcus Samuelsson

www.scand.se
[email protected]

Pris: 12000 kronor
2066
2
Du har inte lust att berätta vilken "landets bästa personal" är som jobbar för några hundra om året?
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
6
[quote author=Jonathan link=topic=4637.msg22414#msg22414 date=1227545031][br]Du har inte lust att berätta vilken "landets bästa personal" är som jobbar för några hundra om året?[br][/quote][br][br]Trevlig moderator. Ja, det kan jag göra. Har assistans av två företagsmäklare på SEB och 1 från Finndomo. Önskas telefon nummer?
2066
2
Det var inte min mening att låta otrevlig. Det jag reagerade på var uppgiften om att det endast kostade några hundra per år att driva sidan (underförstått företaget), samtidigt som ett av de starkaste argumenten att anlita företaget är just personalen som rimligtvis kostar en bra bit över några hundra..
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
39
Hej Marcus,[br][br]Har du fått sålt företaget ännu? Hade varit intressant och titta på systemet som ni använder.
2360
37
Skriver man så luddigt är det bra att moderatorn reagerar. Det har man även gjort mot mig, och jag försöker att ta lärdom därav. även om det inte är lätt alltid. :D.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
12
Hur det funnits något intresse ännu? Om ni vill får ni gärna publicera era överlåtelser på [url=http://bolagskartan.com/]bolagskartan.com[/url].

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.